Det er fint at tage en 1-click-install på WordPress. |
Jeg vil helt klart bruge one-click, der er ingen grund til at bøvle med opætningen selv.
Det er fint at tage en 1-click-install på WordPress. |
Festbamsen.dk - Udlejning af slush ice maskiner, beer pong borde mv. i Herning, Ikast, Silkeborg og omegn
Jeg vil helt klart bruge one-click, der er ingen grund til at bøvle med opætningen selv. |
Wordpress og et Unoeuro webhotel, så er du godt i gang. Unoeuro har 1-click install som fungerer helt perfekt, bare husk at opdatere core, plugins og temaer når installationen er fuldført - så har du den nyeste version af WP som udgangspunkt. Find et simpelt tema, så kan du hurtigt få bygget en lille hjemmeside :) Hvis du en dag har brug for mere krævende ting kan du altid hyre en freelancer til at tage sig af det du ikke selv kan. |
Det kommer an på hvem du spørger. En der aldrig har brugt kode vil være glad for one-click mens en som mig ikke vil røre det med en ildtang fordi vi kan "fixe" de små detaljer i systemerne som hostingselskaberne ikke har tænkt over. |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Hvilke små detaljer i systemerne har hosting virksomheder ikke tænkt over? (Blot nysgerrig) - mange one-click installers downloader jo blot softwaren fra upstream, laver automatisk en database og bruger til siden - du får derved samme installation som hvis du installerede ting manuelt :) |
PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.
Nu roder jeg kun med Umbraco (var med på PHP fra starten og så lyset i .NET) men jeg ved at jeg går altid ind og justere nogle ting efter installation som ikke er med fra starten. |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Men det kan du jo gøre uanset om det er 1-click eller ej - hvis vi tager WordPress som et godt eksempel, så om du installere det via 1-click eller manuelt gør ingen forskel funktionelt og manuel installering giver ikke rigtigt flere muligheder end 1-click installeren gør. |
PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.
Jeg har heller ikke noget imod 1-click men det er bare ikke noget jeg bruger :) |
det kigger jeg på. Tak for hjælpen. |
|
Arbejder på mine egne designs her ved KaufmannDesigns.
Spejle til stort og småt