Hej Det er da en super øv sutation du er endt i. Jeg vil gerne tilbyde at snakke med dig omkring opgaven og give mine indput på hvad der kan gøres for at du minimere dit fremtidige tab. Alt efter dine krav så burde det være muligt at fyre en rimelig standart webshop op på en dag eller to, hvorefter du så kan komme igang med at sælge. En lyn shop vil måske ikke opfylde alle dine ønsker men den ville forhåbeligt minske dine tab. Jeg / vi kan ikke rådgive iforhold til det jurdisike i denne sag, men vi kan hjælpe dig med det tekniske. Mvh Benjamin Karlog-IT.dk |
Hej Elund,
Tak for dit svar. Der følger desværre en masse bagvedliggende til webshoppen, som korrekt gør at prisen rigtig nok ligger I det leje. Hvis jeg ophæver nu, så er der udsigt til flere måneders udvikling igen, og derfor føler jeg berettiget til erstatning. Det skal jeg have nogen fagkyndige til at vurdere.
Benjamin: Tak for dine inputs. Siden er af teknisk karakter, og pris og tid kan ikke bare sådan tilsidesættes. Hvis I mener, at I har erfaring med at lede og "bisidde" I sådanne projekter, så kunne det helt bestemt tænkes at være aktuelt.
Igen, tak for alle de råd jeg kan få :)