Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GODE RÅD SØGES til (Online faktureringsprogram) opstart af enkeltmandsvirksomhed

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Dec 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil gerne igang med enkeltmandsvirksomhed og søger derfor råd til hvilket erfaringer andre har gjort sig med Online faktureringsprogram, jeg skal i første omgang ikke momsregistreres, men er bevist omkring max grænsen på de 50 000 kr og er bevist om lovgivningen angående fakturering, forventer ikke i starten at skulle have nogen stor kundekræs - søger derfor bare lidt erfaringer og ris og ros til hvilket (Online faktureringsprogram) der er godt? 

Det drejer sig om opstart af enkeltmandsvirksomhed som tilbyder serviceydelser.

Håber der er nogle venlige sjæle som vil dele deres erfaringer, på forhånd tak

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

k.e.jensen:

Vil gerne igang med enkeltmandsvirksomhed og søger derfor råd til hvilket erfaringer andre har gjort sig med Online faktureringsprogram, jeg skal i første omgang ikke momsregistreres, men er bevist omkring max grænsen på de 50 000 kr og er bevist om lovgivningen angående fakturering, forventer ikke i starten at skulle have nogen stor kundekræs - søger derfor bare lidt erfaringer og ris og ros til hvilket (Online faktureringsprogram) der er godt? 

Det drejer sig om opstart af enkeltmandsvirksomhed som tilbyder serviceydelser.

Håber der er nogle venlige sjæle som vil dele deres erfaringer, på forhånd tak

max grænsen er - når du KAN SE du vil kommer over 50.000 på nogen 12 mdr periode = normalt når du rammer 4000 kr per måned og ser en stigning

Service ydelser - fint nok til private - mens det til momsregistrerede er bedre selv at være med moms - da de ellers skal indberette til skat

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Dec 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var spørgsmålet om et brugervenligt Online faktureringsprogram, jeg var interesseret i at vide noget omkring? Tak for din vejledning som jeg fint har forstået - Råd omkring  Online faktureringsprogram søges, gerne nemt og ikke for stort, på forhånd tak

Tilmeldt 7. Mar 19
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

har du slet ikke hørt om dinero...? tjek det ud :)

Tilmeldt 19. Apr 19
Indlæg ialt: 3
Fra  Resultatopgørelsen.dk Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Der findes en masse muligheder



Tjek eventuel resultatopgørelsen.dk , her kan du finde en masse informationer, samt høre om forskellige muligheder


Side 1 ud af 1 (5 indlæg)