Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilke aktie handelsplatform handler Tyskland, USA og England igennem?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Mar 19
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvilken aktie handelsplatform bruger i USA, Tyskland og England?

Det må ikke være banker, men platforme som nordnet fx.

Er der nogen kloge hoveder herinde, som kan sende mig en video om hvordan man handler aktier i USA, Tyskland eller England, ville jeg blive meget glad for!



På forhånd tak
Tilmeldt 16. Apr 19
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Der findes en million forskellige sider hvor dette kan gøres. Hvilken "broker" du vælger kommer an på mange ting, og der er stor forskel alt efter hvor seriøs du er.

En broker som plus500 tilbyder handel i alle disse lande, men det er ikke en seriøs broker. List mere seriøs er firmaer som IC Markets og flere andre i samme klasse. Vil du handle som en proff akn du betale for en bloomberg terminal.
Tilmeldt 27. May 18
Indlæg ialt: 554
Fra  Multi-Regnskab ApS Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

I din situation ville jeg nok kigge på egen bank, nordnet, deGiro og saxobank.

Jeg formoder at det er privat penge du investerer (og ikke et ApS), så du bør først og fremmest sikre dig at bruge en plaform som indberetter alt til skat automatisk.

Kig på hvilke markeder de lader dig handle på, handelspriser (kurtage) og øvrige gebyrer.

Mon ikke deres respektive support-sider kan hjælpe dig videre.  

Tilmeldt 16. Apr 19
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Steffen Bering Jensen / Portfolio.Help:

I din situation ville jeg nok kigge på egen bank, nordnet, deGiro og saxobank.


Jeg formoder at det er privat penge du investerer (og ikke et ApS), så du bør først og fremmest sikre dig at bruge en plaform som indberetter alt til skat automatisk.


Kig på hvilke markeder de lader dig handle på, handelspriser (kurtage) og øvrige gebyrer.


Mon ikke deres respektive support-sider kan hjælpe dig videre.  



Er enig med steffen. Din private bank er nok den mest sikre løsning i dit tilfælde. Mange af du firmaer som tilbyder handle med aktier tjener kun når du taber, og dette gør det til et farlig sted at være kunde hvis man ikke kender omstændighederne. Banken er et godt sted at starte så længe du husker at de også er "sælgere".
Tilmeldt 16. Apr 19
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :
ps.
pas på hvis du er kunde i saxo bank. De er market maker, og dette kan give interresse konflikt.
Tilmeldt 19. Mar 19
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Handler selv i gennem nordnet, nu var jeg mere interesseret i hvad dem fra USA bruger af handelsplatform?

Plus500 er vel et godt bud
Tilmeldt 16. Apr 19
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Mads Hansen Baudier:
Handler selv i gennem nordnet, nu var jeg mere interesseret i hvad dem fra USA bruger af handelsplatform?

Plus500 er vel et godt bud


Der findes hundredvis af brokere i denne klasse, og plus500 er nok den "værste" af dem. Ville klart se på IG market og lign. De tilbyder det samme, men er lidt mer seriøse.
Tilmeldt 19. Mar 19
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej igen,


Er der nogen af jer, som kender nogen eller som selv bruger en af de der platforme IG market eller lign. eller for den sags skyld "my financial planner eller acron, jeg skal ha' udarbejdet nogen guide videoer, til hvordan man bruge disse platforme i andre lande end danmark, gerne Kina eller USA.

Nogen der kan hjælpe, det skal være det helt basale så at købe en aktie sælge en aktie, og sætte stop loss funktionen på (trailing)

Guide til handelsplatform:

Tyskland?

USA?

England?

Kina?
Tilmeldt 16. Apr 19
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Mads Hansen Baudier:
Hej igen,


Er der nogen af jer, som kender nogen eller som selv bruger en af de der platforme IG market eller lign. eller for den sags skyld "my financial planner eller acron, jeg skal ha' udarbejdet nogen guide videoer, til hvordan man bruge disse platforme i andre lande end danmark, gerne Kina eller USA.

Nogen der kan hjælpe, det skal være det helt basale så at købe en aktie sælge en aktie, og sætte stop loss funktionen på (trailing)

Guide til handelsplatform:

Tyskland?

USA?

England?

Kina?


I dette tilfælde ville jeg helt klart benytte plus500 selv om det er den "værste". Den er nemlig også samtidig den som er nemmest at bruge, plus de har et attraktivt affiliate program som du kan benytte sammen med dine videoer.

Platformen virker på samme måde i alle lande, så du kan fint bruge dem.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)