Jeg har brug for at denne side https://www.sexidetfri.dk får en ny host hvad kan i anbefale af hosting.. Krav at det er en hurtig server. der kan tåle den belastning en sådan side kræver Hilsen hjs |
Bedste hosting til en wordpress side
Sex i det fri aftaler og frække steder
|
Det ville være en idé at fortælle lidt om hvad sådan en side kræver - der mangler lidt info om hvor mange online der er, hvor mange besøgende samt sidevisninger du har hver måned, evt hvor mange der er logget ind vs blot browser siden uden at være logget ind - dette gør en relativ stor forskel i form af hastighed :) Vi ville sikkert godt kunne hoste løsningen. |
PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.
Hej Jeg kan give dig et super godt tilbud på hosting! jeg kan 100% gøre det billigere end alle andre tilbud. skriv mig en pb så kan vi finde ud af hvilken hosting der passer dig bedst :) |
Dvs. gratis? |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Hvis du kan gøre det 100% billigere end andre så må det jo betyde at hvis et tilbud er på 100 kr så koster dit 100 kr billigere.. |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Tror du skal læse min kommentar igen, jeg skriver ikke at jeg kan gøre det 100% billigere, jeg skriver at jeg kan meget sikkert gøre det billigere end de fleste. |
Det vil sige 0,- |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Dette er dit indlæg: Hej Jeg kan give dig et super godt tilbud på hosting! jeg kan 100% gøre det billigere end alle andre tilbud. skriv mig en pb så kan vi finde ud af hvilken hosting der passer dig bedst :) Så sig lige at du ikke siger at du kan gøre det 100% billigere. |