Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Producenter af bæredygtige non-food dagligvarer

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Apr 19
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej amino'er

Vi er ved at opstarte virksomhed og søger producenter (som man kan stole på) (evt. i Østen) af bærdygtige non-food dagligvarer.
Vi har naturligvis været en tur forbi alibaba og made-in-china… Men vi søger ideer til hvordan vi finder producenter, hvor vi kan stole på levering og kvalitet.
Håber der er nogen som har erfarring…

Venlig hilsen Niels-Kristian

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Det bedste er nok at starte med at definere hvad I forstår ved bæredygtigt.  

Man kan vel ikke kalde det bæredygtigt at få lavet vare på den anden siden af jordkloden.

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Apr 19
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn

Ja det kan være en rigtig anskuelse, som vi også har diskuteret. Vi har taget os den tilgang at vi i første omgang vil gøre noget for at reducere mængden af plastikaffald og ikke fokusere på transportproblemet.

På den længere bane tænker vi også ind i lokalproducerede bæredygtige produkter.

Vh Niels-Kristian

Fra Hjørring
Tilmeldt 15. Nov 10
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Med andre ord...

Så vil du fokusere på indkøb af billige produkter, få dem transporteret halvvejs rundt om jorden, sælge dem med profit, og i processen kapitalisere på et buzzword som “bæredygtig” med en forretning, som er alt andet end det?
Var det ikke en idé, at genoverveje muligheden for mere lokale varer, når dit koncept nu indebærer bæredygtighed?

Fra Dongguan
Tilmeldt 9. Mar 18
Indlæg ialt: 21
Fra  Kamapack Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels-Kristian

Jeg kan muligvis være behjælpelig :-)

Jeg har igennem længere tid samarbejdet med en række kinesiske producenter, som fremstiller et stort udvalg af miljø-rigtige produkter.

Du er velkommen til at kontakte mig på contact@kamapack.com

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)