Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der begrænsninger i Wordpress?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Nov 17
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi har i over et år nu kæmpet for at få lavet en social media platform. Der er nu to firmaer der har været i gang og de gik ikke med nogen af dem. De lavede i Wordpress og vi fik så at vide efter at have spildt 8 måneder på det andet firma at den ikke kan laves i Wordpress. Det fik vi at vide fra en anden.

Nu har vi været til et møde med en tredje firma og vi troede de kodede fra bunden af, men det viser sig at de også bruger Wordpress. De mener bestemt de kan lave det, men vi er altså i tvivl fordi det sagde de to andre jo også. Det lyder dog til at de virkelig har styr på hvad de siger.

Så her er spørgsmålet...kan det laves i Wordpress? Har vi bare være mega uheldige med de to første? eller skal vi over i Python (tror jeg det kaldes)?

Vi ønsker ikke at spilde mere tid...og penge. Der er mange ting denne social media platform vil have; tidslinje, venner og følgere, samt følge liste, webshop hvor medlemmer kan sælge, mulighed for at lave en blog og flere med premium, oprette historier og tilføje personer, citater og noter til de historier, skrive anmeldelse på folk og bøger, privat chatte, admin system og mere.

Er der en begrænsning om hvad man kan lave i Wordpress? Jeg håber virkelig i kan hjælpe. 

Fra Horsens
Tilmeldt 24. Apr 08
Indlæg ialt: 9
Fra  Mathiasen IOT Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Det du beskriver kan sagtens laves i Wordpress men også på et utal af andre måder. I kan bruge Facebook for business fx. Jeg tror ikke I har brug for endnu et firma til at lave jeres løsning, men i stedet satse på at få en ansat der et skridt ad gangen kan implementere jeres strategier. Jeg ville nok blande flere platforme som en rigtig god webshop for sig, en serie af blogge i Wordpress eller Ghost og flere sider og grupper på Facebook. Man kan bruge Hootsuite til at administrere Facebook og Twitter kommunikation. Indsamling af nyhedsabonnementer i alle platforme via et system. Man kan binde det hele sammen med IFFFF eller lignende. Når det så er oppe at køre kan I med fordel begynde at kode i Node.js og samle de forskellige tjenester i en effektiv tunnel. I nævner ikke ERP. Microsoft Dynamics har gode APIer. Andre systemer er også gode, det afhænger af jeres behov og forventninger. 

Det vigtigste er at I har ansat en person der har overblikket og der har styr på det hele. Et eksternt firma kan ikke forventes at have dette overblik. 

Jeg håber det lykkedes for jer. 

Lars Mathiasen

JSoT.pub 

Tilmeldt 30. Nov 17
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars,

Tak for svar! Vi vælger så godt nok at få firmaet til at lave det, da det har vi bedst med. Vi har som sagt være noget uheldig 2 gange, men denne her gang tror jeg på at de kan lave det. 

Vi vil have et møde omkring det hele efter påske omkring det hele. 

De virker til at have styr på det hele og har overblikket. Vi har prøvet med en person, og det gik bare ikke. Vi vil hellere have at der er flere over det og det vil der være her. 

Tusind tak!

Fra Horsens
Tilmeldt 24. Apr 08
Indlæg ialt: 9
Fra  Mathiasen IOT Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg håber I rammer denne gang. Af bitter erfaring vil jeg alligevel opfordre jer til at i det mindste have en kompetent person inhouse der har styr på hver enkelt del af projektet. Jeg møder alt for ofte løsningsudbydere der i realiteten leverer forældede løsninger branded som nyt og smart. Det er jo ikke en software løsning I har brug for jf din beskrivelse snarere end en social integration med fx Facebook og LinkedIn. Held og lykke med projektet. 

Tilmeldt 30. Nov 17
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Lars, det håber vi også. 

De virker virkelig til at have styr på det. Det hører på hvad vi siger og kommer selv med ideer. Vi tror på det denne her gang og så må vi håbe at vi rammer plet denne gang. 

Tusind tak!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)