Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop til digitale downloads - anbefalinger?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 25. Jul 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer og tak for et godt forum!

Jeg ville høre om nogen her har erfaringer (gode og dårlige) med webshops der kan håndtere salg af digitale downloads (mp3, e-bøger osv.).
Det fleste webshops jeg har fundet, både kommercielle og opensource, har kun digital downloads som en sekundær funktion, som sjældent er særlig brugbar.

På forhånd tak :)

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 19:34

Joomla/Virtuemart har det indbygget - men som sådan også bare som en standard feature og dermed ikke et system lavet udelukkende til digital downloads.

Fra København
Tilmeldt 25. Jul 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 19:44

Tak for dét Ronnikc.

Jeg formulerede mig måske dårligt før.
Jeg er skam interesseret i webshops hvor digitale downloads kun er en sekundær funktion, bare det fungere godt.

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 10:43

Hejsa

Hvis du helt klart kan definere hvad det er du skal bruge så er jeg sikker på at vi kan udbygge vores nuværende system så det svesker optimalt, uden det vil blive alt for omkostningstungt (det er selvfølgeligt en subjektiv vurdering).

Hvis du sender mig en kort beskrivelse af de funktionaliteter som skal være omdrejningspunkt i systemet, så skal jeg hurtigst muligt vende tilbage med et prisestimat.

Ud over salgs af ting til downloads går jeg ud fra du blot skal bruge en almindelig webshop, minus lagerstyring, right?

Mvh Peder

P.s. Du kan fange mig på psj@taketwo.dk 

Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 12:16

Hejsa.

Jeg har een udbyder tankerne, men da du ikke rigtig skriver, hvad der skal være godt ved digital downloads, så er det lidt svært at vide om jeg ramme rigtigt.

Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 12:40

Hej

Hvad mener du med sekundær funktion?
Den webshop løsning jeg tilbyder,i den  laves der en produktvariant, som f.eks er en fil. Linket til download bliver først aktivt, når kunden har betalt med dankort. Håber det besvarer dit spørgsmål.

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)