Hej Aminoer, Jeg har længe haft lyst til at starte et affiliate projekt op, men jeg kunne rigtig godt tænke mig en 'partner in crime' i projektet. Jeg arbejder til dagligt med online marketing og ehandel og synes egentlig selv at jeg er meget godt kørende inden for det spektrum, men da jeg i forvejen sidder meget foran computeren for mig selv ville det være rart med en at dele sejre og nedture med. Lidt om mig: 38 år Bor I helsingør-området Familie-far, dvs. jeg har et liv der kommer først og kan ikke dedikere mig 160 timer om ugen Mit mål er at skabe en eller flere affiliate sider som sammen kan generere ekstra "lommepenge" hver måned, men forventningen er ikke at dette skal være en levevej i første omgang. Hvis du som mig også godt kunne tænke dig det samme, så kom ud af busken og meld dig på banen. Jeg ville have det bedst med at der var en hvis kemi imellem os, optimalt set at du befinder dig i nogenlunde samme geografiske område så der også er mulighed for en gang imellem at mødes. Jeg leder ikke som sådan efter en affiliate ekspert, men vil langt hellere finde "en ven" med samme interesser indenfor affiliate og online som samtidig har nogenlunde samme udgangspunkt i projektet som mig selv. Skriv en PM til mig hvis det har fanget din interesse. |
Hej Lars,
Det lyder som en super ide! Hvad skal din nye ven være god til for at supplere dig bedst muligt?
Mvh Anders Saugstrup