Egen kapitalen stemte ikke og idioten valgte også at indberette regnskabet uden at få det godkendt . på det tidspunkt var aktiviteten nærmest død.. og i de efterfølgende år har jeg bare fået en bogholder til at "lappe" skaden så vi kunne aflægge bare noget der ligner et regnskab selvom der har været 0 aktivitet, så er der jo altid et par gebyre eller lignende fra banken.. Lige nu tror jeg selskabet har en gæld på 5.000 til skat for noget for sen indberetning.. men ellers er selskabet fri af forpligtelser eller gæld. Jeg har 2 muligheder.. enten får jeg bogført alt om fra sidste valide balance.. eller også lukker jeg selskabet.... men kan jeg gøre det i stilhed..uden at skulle stå til regnskab for det rod han fik lavet... nogen god råd.. og eventuel en "revisor" eller dygtig bogholder der vil bistå og påtage sig en opgave her.. |
Ikke i stilhed, for du skal aflevere et regnskab for at kunne få skattekvitance - eller kurator vil forvente så meget regnskab som muligt ved tvangslukning, som giver dig en plet som ejer med tvangslukket selskab bag sig - og i alle fald en form for redegørelse for tal - dog sjældent krav om fuldt regnskab
Det lyder ikke som en umulig opgave for en revisor - kan ikke lige her nævne en specifik
vh John Hannover