Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bitcoin virksomhed

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Mar 14
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Går og leger lidt med tanken om at starte en Bitcoin virksomhed, hvor folk kan købe/sælge bitcoin gennem en hjemmeside hvor jeg kan tjene penge på Kommission.

Men derfra kommer en masse spørgsmål:

- Skal jeg selv have en masse bitcoins eller kan jeg købe direkte fra en anden børs direkte udfra?

- Hvor skal jeg købe bitcoins billigt henne?

- Hvad med reglerne for køb og salg af bitcoins?

Står lidt i bar bund med det hele og vil gerne have lidt råd hvordan man skal gøre.

mvh. Kevin

Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 291
Fra  SIDWAVE Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

#1 du kan købe bitcoins på andre børser :)

#2 du står med et MEGET STORT PROBLEM: sikkerheden på din egen børs hjemmeside, skal være tiptop, ellers bliver der bare bankrøveri, igen igen igen!!!!!

#3 reglerne er enkle: du skal betale skat af al indkomst over 50000 om året

den sikkerhed der er nødvendig for at køre en banknettet, er uhyrlig, og meget meget dyr!

hvis du har en masse penge og virkelig er opsat på dette eventyr, så skal du starte med at undersøge priser på sikkerhed i topklasse.

de mange bankrøverier der har været af bitcoin børser, er mest foregået fordi nogen indefra hr lækket oplysninger, og så er tyven kommet og sporløst forsvundet.

du skal tænke meget grundigt over hvem du samarbejder med og hvem du kan stole på. du kan kun stole på personlige venner......     det der fremmede fjols du ansætter på et eller andet tidspunkt, er lige netop ham som gør bankrøveriet muligt.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46428
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jan:
#3 reglerne er enkle: du skal betale skat af al indkomst over 50000 om året
af al indkomst - de 50 t er momsgrænse men finansiel virksomhed (som muligvis så også kræver andre tilladelser) og skat er fra første krone fortjeneste
regn også med at bruge mange kræfter på at få en bank med - så snart det er bitcoin virksomhed er mange banker uvillige til at være alm dansk bank 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 19. Feb 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John

Du har skrevet en masse omkring cryptovaluta, og du har mange gode synsvinker. Jeg overvejer at lave et mineselskab af forskellige cryptovalutaer, kan du vejlede om fejlgrupper.

Jeg har idag brugt timer på at få en branchekode oplyst( først af erhversstyrelsen- herefter DS) uden held. Og jeg har ikke fået et klart svar på lovligheden af en sådan produktion.

mvh

Lasse

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46428
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan intet om btc mining udover, at jeg slet ikke mener det kan betale sig med danske elpriser overhovedet. Jeg ville heller ikke kunne gætte på en branchekode og hvordan bogføring skule gøres - da den jo ikke må gøres i BTC men kun i en anerkendt valuta - der er givet ikke en branchekode i sig selv til BTC mining

SOm privat kan jeg ikke se noget ulovligt i BTC mining - og der vil dine indtægter vel i høj grad også komme fra selve valuaten btc med personlig skat af gevinsten (og kun ligninvsmæssige fradrag for tab) og FIFO skal anvendes så teoretisk kan man tjene 1 mio og samme år have tab på en mil = 0 overskud med skat vil være over 100000 kr fordi der er højere skat på indtægten end fradrag for tabet

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)