Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forudbetaling for webshop forbedring

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 23. Mar 19
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg har en webshop og vil gerne have en ændring, jeg ikke selv kan foretage. Jeg har kontaktet et firma, som tilbyder at forbedre den funktion, jeg ønsker hjælp til - og foreslår, at jeg køber klippekort med forudbetaling.

Jeg har ikke en god mavefornemmelse mht forudbetaling og har aldrig selv forudbetalt nogen for arbejde, der har været udført for mig; hverken i mit privatliv eller arbejdsliv.

Er det normalt inden for webshop hjælp

Mvh
Tilmeldt 21. Nov 18
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :

JennyN:
Er det normalt inden for webshop hjælp

Nej, ikke ved mindre opgaver.

---

Det burde være kvaliteten af webbureauets arbejde, der holder på kunderne. Ikke forudbetalte timer.

Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 291
Fra  SIDWAVE Skrevet kl. 00:35
Hvor mange stjerner giver du? :

forudbetaling=en kat i en sæk

find en anden til at gøre det

Tilmeldt 23. Mar 19
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Mange tak for at bekræfte min mavefornemmelse :-)
Tilmeldt 23. Mar 19
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Præcis
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

I den pågældende opgave så jeg vil anbefale at vente med at forudbetale til du har set om det er nogle du kan arbejde sammen med. Hvis du så er tilfreds med arbejdet så kan du sagtnes købe et klippekort af dem hvor du så får en rabat på deres timepris.

Ideen med klippekort er jo netop at man har en konsulent tilknyttet som kan tage vare for ens shop og fixe ting som man ikke selv kan uden at man hele tiden skal tænke på at man skal have pengene op af lommen hver gang.

Men man skal også tænke på at man ikke kan få sine penge tilbage hvis man ikke ønsker at bruge firmaet mere.

Tilmeldt 23. Mar 19
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for svar :-)

Jeg tror nu nok, at jeg vil kunne finde forslag til forbedringer, men min bekymring er mest, at jeg er bange for, at vi taler forbi hinanden og at jeg ikke bliver tilfreds med det, jeg får - og når så jeg har betalt forud, er der jo ikke så meget at gøre for mig mht tilpasninger til mine forventninger.

Jeg har en almindelig kurv, og vil gerne have, at folk får lyst til at fylde lidt mere i kurven. Til det kan vi sætte frifragtprisen omkring 100 kr. fra det beløb, som folk "normalt" handler for. Men.. der vil så komme en pop up op, som foreslår alle varer under 100 kr. for at friste til at undgå fri fragt.

Jeg ville gerne have, at shopify selv kunne regne ud, hvilke varer den skal komme frem med, frem for at man mangler 175 kr. og derfor skal komme 2-3 varer i kurven. Hvis det giver mening? Men det kan shopify ikke og mine kunder vil derfor få vist 4 random varer under 100 kr. - hvilket jeg ikke helt kan forestille mig vil virke... Og der er desværre ingen webshops, hvor jeg kan se dette system implementeret, før jeg selv betaler for det - med mit forudbetalte klippekort...

Mvh
Jenny
Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 08:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Klippekortsløsninger er meget normale, og er på fremgang i branchen. Fordelen ved klippekort er, at du betaler for det du får. Hvis du skal have en fast pris, så skal du typisk betale mere, fordi udvikleren/firmaet påtager sig hele risikoen for tidsestimatet.

Jeg har flere kunder som udelukkende køber klippekort af mig.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Valby
Tilmeldt 12. Apr 16
Indlæg ialt: 199
Fra  WordPress-værkstedet Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kræver også forudbetaling fordi jeg er træt af at vente på at kunder betaler efter faktura dato. Eller "lægger til betaling" som jargonen hedder, og så glemmer hvor de har lagt fakturaen :-) Det er den anden side af ligningen, som du skal huske.

Men det betyder selvfølgelig ikke at du blindt skal betale nogen. Mit eget tilbud for at skabe tillid er en forholdsvis lang afklaringsperiode hvor vi diskuterer opgaven, og så kan man selvfølgelig også læse gratis artikler på min blog om hvordan man selv klarer problemstillingen. Hvis kunden stadig er i tvivl om vi er et match kan de så købe nogle rabat-timer for at prøve min service af til 199 i timen. Du kunne jo prøve at spørge det pågældende firma om ikke du kan købe en times konsulentarbejde alene istedet for et klippekort? 

Hvis det er en forholdsvist lille og enkeltstående opgave, så burde de sige OK til den forespørgsel. Ellers bør du nok kigge dig om efter et alternativ.

Tilmeldt 23. Mar 19
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu betaler jeg altid selv før tid, så den side havde jeg ikke lige tænkt på :-)

Min opgave vil koste 5000 kr. plus moms; og alternativt et klippekort til 10.000 kr. plus moms.

Prisen er sikkert ok, min tvivl ligger bare I, om opgaven bliver som jeg forventer, når jeg allerede har betalt for den på forhånd.

mvh
Jenny
Side 1 ud af 2 (16 indlæg)