Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Midt i denne klimadebat

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Dec 17
Indlæg ialt: 39
Fra  Klima.nu Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg fik den anden dag en måske god ide, og "kom til" at købe domænet "Klima.nu" hvor jeg tænkte at det nok kunne bruges til noget spændende, og jeg har da også en rigtig god ide

Men før jeg melder min ide ud, kunne det være sjovt at høre lidt om hvad i kunne finde på at bruge sådant et domæne til, og senere skal jeg nok komme med mit indspark, og så kan det jo være det hele skal / kan kombineres

I sidste ende ville jeg gerne kunne leve af det der kommer ud af det :-)

Tilmeldt 4. Oct 18
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er et rigtigt god domænenavn du har fundet og som du selv siger MEGET oppe i tiden. Jeg ville bruge det til at få mere fokus på klimadebatten (om muligt) og hvis du vil tjene lidt penge kan du jo lave den til en affiliate-site og poste videoer som denne herunder

Tilmeldt 31. Dec 17
Indlæg ialt: 39
Fra  Klima.nu Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar Søren

Jeg har samme tanke med at indsætte videoer, links til Forhandlere af varmepumper m.m. hvis de vil betale pr klik, derudover vil jeg lave en blog, et forum og en shop hvor der evt bla. kan sælges t-shirt med klima logoer påtrykt, og hvad vi ellers finder på

Det var min ide med siden Wink

Andre indput er meget velkomne omkring hvad der kan stoppes på siden.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 608
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Mikkel451:
hvor der evt bla. kan sælges t-shirt med klima logoer påtrykt

Du er klar over at tøjindustrien er en af de store klimasyndere?

Tilmeldt 31. Dec 17
Indlæg ialt: 39
Fra  Klima.nu Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja desværre, men vi mennesker har jo desværre valgt for mange 1000 år siden (tror jeg) at vi skal gå med tøj på, men vi skulle måske have indført Figenbladet igen, men jeg er bange for det bliver nedstemt og lidt koldt på vores breddegrader Skype-Giggle

Men en ide fra dig der kan udbygges til at sælge klimavenlige produkter i en shop

og en sektion med guider til at leve mest miljøvenligt

Tilmeldt 4. Oct 18
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 07:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja sådan en side kan ganske givet bruges til en masse. Held og lykke med det

Tilmeldt 20. Mar 19
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 07:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Men hvor seriøs bliver siden taget, hvis den handler om klima, og samtidig sælger T-shirt der belaster klimaet?

jeg ville nok ikke befinde mig på siden ret lang tid ...
Tilmeldt 1. Feb 18
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du skal have en chance for at leve af dit site, tror jeg, at du for det første skal skabe et løbende flow af indhold, som både tiltrækker nye brugere og samtidig får de eksisterende til at vende tilbage. Det kunne f.eks. være artikler du selv skriver om stort set alt der vil gavne klima og miljø, og så vil det være en stor fordel for at aktivere læserne hvis de kan kommentere på dine historier.

Det tjener du bare ikke de store penge på, på et mindre dansk site.

Derfor har du brug for en section der sælger nogle af de emner du skriver om, og som du potentielt kan få måske 5-10% i revenuesharing når du formidler et salg. Det kunne være alt fra nye radiatorer, varmepumper, solceller, vandsparere, gødningsalternativer til hvad du lige ser en fordel i, som f,.eks. pap erstatninger for plastik og meget andet.

Jeg kan i øvrigt ikke se det store problem i at sælge nogle reklameartikler som tshirts og caps ect. - hvis ikke folk køber det af dig køber de jo bare en anden tshirt, men det vil være fornuftigt at tænke i bæredygtige materialer. Men det kunne jo også være andre enheder som kopper, paraplyer, kuglepenne, indpakningsartikler til f.eks. mad lavet af noget spiseligt. Så kan du måske få en madvogn ect. til at være en tilbagevendende kunde for køb af spiselige salatbakker osv.

Det var blot mit lille indspark...spændende at se hvad du får lavet.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Affiliatesites er super spændende! Du kan sikkert også kringle det på alle mulige måder. Plus at det er 100 gange nemmere at promovere klimaet og miljøet frem for lån osv. Tror det er en super god ide :)
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)