Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ildsjæl - Partner søges til kørende webshop.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Sep 17
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 00:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg er på udkig efter en ny "partner" til min nuværende webshop. Jeg ser gerne at du har erfaring/kendskab med e-commerce eller lign., du har erfaring med salg og formidling og ikke at mindst, at du har kendskab/kompetencer indenfor digital markedsføring, herunder SEO, So-Me kanaler, GA m.m. Dog er det ikke et krav at du kan alt, send mig derfor istedet hvad du kan bidrage med udover/istedet.

Webshoppen er som udgangspunkt fuld funktionelt og autoamtiseret med tilhørende outsourcet lager. Shoppen har stort potentiale, men kræver en masse konsekvent arbejde, hvorfor jeg søger en partner med hjælp til dette. Der er investeret 50.xxx+ kr,- og en masse timer i den - således er det derfor ikke "en-fra-bunden-shop", men tværtimod en med stærkt fundament. Shoppen beskæftiger sig med salg af gaming udstyr, periferi m.m..

Jeg vil foretrække at du er bosat København/Storkøbenhavn - eller i så fald, at du har mulighed for at mødes. Alder, køn, hvad du laver til dagligt osv. har ingen betydning. 

Send mig en kort beskrivelse af dig selv herinde, såfremt at det vækker interesse :-) 

Venlige hilsener

Sebastian

Tilmeldt 7. Mar 19
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Lugter af en shopify med oberlo ;-). Har startet samme koncept, lige fået cvr i går. venter bare på clearhaus ang. betalingsmetoder. held og lykke til dig (y)
Tilmeldt 17. Apr 06
Indlæg ialt: 146
Fra  Antibite.dk Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sebastian,

Jeg er 32 år, fra KBH og har mere end 10 års erfaring med e-handel.

Send gerne en email til mig på info@nixons.dk, så vi kan sætte et møde op.

Ser frem til at høre fra dig

Med venlig hilsen

Casper Hinding - www.antibite.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)