Jeg har ejet et stks pragteksemplar af en Toyota Carina II 1.6 16v fra '88 i godt og vel 14 dage ... dårlig timing og et defekt topstykke i min primære bil (en Opel Vectra 2.0i) betød at jeg måtte købe en bil i en kortere periode for blandt andet at kunne flytte firmaets ting. Nu har min Vectra så fået nyt topstykke og kører igen som en drøm og min Toyota står sådan set bare og fylder. Jeg regner med at sætte den i Den Blå Avis, bilbasen og alle dem der til 15.000kr om et par dage. Bilen ligner den her: http://www.karl-son.dk/Toyota%20carina%20ll%20xl.%201988.jpg%203.jpg med undtagelse af at der er nye "Honda" dæk og fælge på den. Bilen er godt vedligeholdt, kører rigtig godt men den skal dog synes hen sidst på sommeren (August), dog siger ham jeg købte den af at det koster cirka 3000kr at syne den. Bilen står i Skive og du er velkommen til at komme og prøve den. Som et specielt Amino tilbud vil jeg gerne tilbyde jer den til 10.000kr, for at komme af med den. Det er 5.000 billigere end tilsvarende modeller i samme stand på bilbasen og dba.dk. Bilen er min personligt, der er altså ikke momskvitering el. lign på den. Bilen er gældfri og med plader på. Afh. af hvad du har er jeg måske interesseret i at bytte med noget andet spændende :) |
Toyta Carina II 1.6 16v fra 1988 sælges
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)