Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

A la gul og gratis

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Mar 19
Indlæg ialt: 4
Fra  www.vaabenskabet.dk Skrevet kl. 00:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære venner.
Jeg skal i gang med at lave en website a la gul og gratis og dba. Bare i noget mindre målestok. Så jeg skal lave en medlemsside hvor folk registrer sig og ønske man at lave en annonce skal man betale for det, mit spørgsmål er så kan man lave det via wordpress de har jo mange fede plugins. Og hvordan skal jeg lige gøre det med betalingen på siden?

Mvh
Dennis
Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 07:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke nok at få andre til at lave siden og lade andre komme med løsningerne. Du bliver nødt til selv at sætte dig ind i hvad du har behov for og hvilke løsningsmuligheder der findes og benyttes.

forslag: De næste 14 dage tager du på opdagelsestur på de bedste lignende sider der findes og ser hvordan de har gjort. Og, bruger Google til at finde wordpress løsninger og plugins der måske kan bruges. 

Når du så har noget viden.... så beskriver du dit projekt og dine ønsker og så .... skriver du igen et indlæg og skriver hvad du søger og hvad du vil...

Du vil finde ud af at det er rigtig fedt selv at have noget viden...

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 14. Feb 19
Indlæg ialt: 35
Fra  Strømpeshop Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du søger på "classified ads" på themeforest.net kan du finde flere wordpress themes som har denne funktionalitet.

Nogle af dem understøtter "pay per post" og benytter woocommerce, hvor du kan tilknytte mere eller mindre alle betalingsløsning. Kig efter woocommerce under "compatible with" på themets side.

Du kan sammenligne priser på og se mulige betalingsløsninger på kortgebyr.dk

Strømpeshop - Strømper og sokker til mænd, kvinder og børn

Tilmeldt 14. Mar 19
Indlæg ialt: 4
Fra  www.vaabenskabet.dk Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak. Det vil jeg se på
Mvh
Dennis

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)