Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Send søde hilsner til hinanden

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København Ø
Tilmeldt 25. Feb 08
Indlæg ialt: 178
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!
Jeg går og overvejer om jeg skal købe et site, hvor man kan skrive et navn og så kommer der et hjerte frem, hvor navnet står i. Man kan også sende den til e-mails osv.
Tror i det er noget som kan blive populært i en periode, hvis den kommer til at florere på arto el.lign sites?
Og, hvordan tjener jeg bedst muligt penge på den? Google Adsense eller hvad? - Det kan jo også gå hen og blive grimt med reklame på en så enkelt side.
Håber på hjælp og gode råd omkring sådan et site!
På forhånd tak! :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:19

Fyren4:

Tror i det er noget som kan blive populært i en periode, hvis den kommer til at florere på arto el.lign sites?
Og, hvordan tjener jeg bedst muligt penge på den? Google Adsense eller hvad? - Det kan jo også gå hen og blive grimt med reklame på en så enkelt side.

Sider der bliver populærer på Arto, kan få sindsyg mange hits. Omvendt er klik-prisen på AdSense også sindsyg lav (i min erfaring).

Måske du skulle satse på at sælge reklameplads i selve mailen? Interflora var jo en idé:
Send et IRL svar på denne søde hilsen. 12 røde roser kun 195 kroner inkl. levering med Interflora.

Det kræver bare enten et partnerprogram ala TradeDoubler eller en stor volumen og gode salgsevner, for at få Interflora med på den.     

Fra København Ø
Tilmeldt 25. Feb 08
Indlæg ialt: 178
Skrevet kl. 21:02

Altså, sælge reklameplads i den mail, som automatisk bliver sendt til modtageren med hjertet og navn?  

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)