Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gæld sælges

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Mar 19
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Gældsbrev med pålydende gæld for ca. 350.000 DKK sælges. Der påløber renter på gældsbrevet
Det er også muligt at købe en mindre del af gælden.
Selvskyldnerkautionister hæfter personligt for denne gæld.
Skyldnerne har ”officielt” ikke nogen videre værdier, men vi er vidende om at de har betragtelige midler.
Så skyldnerne er i høj grad solvente.

Altså søger vi nogle personer med gode overtalelsesevner til at få skyldnerne til at indbetale.
Dette enten ved at købe dele af gælden eller ved aflønning for inkasso-arbejdet.
Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske en god ide at fortælle hvem skylder dig disse penge

Tilmeldt 11. Mar 19
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er nogen danske restauratører. Ganske almindelige mennesker (udover at de ernærer sig ved svindel). Summen skulle have været benyttet til at købe en del af deres virksomhed. Men da pengene var blevet overført, nægtede de at overdrage den købte del af virksomheden. De hæfter for gælden personligt, men er dygtige nok til ikke at eje særligt meget officielt, så de er vanskelige at inddrive pengene fra via retssystemet. Jeg ved dog at de har rigeligt med penge uofficielt.
Tilmeldt 24. Feb 16
Indlæg ialt: 96
Fra  Minie.dk Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Carsten,

Uheldigt, og irriterende... :( Men de lyder ikke som værende ganske almindelige mennesker da? Det føles på mig som om at det er planlagt/kalkuleret det de har gjort. Og dét kan jeg ikke forestille mig at nogen alm. person ville gøre? 

- Ønsker dig al mulig held og lykke med at indrive dine penge :)

Vh,
Louise

Tilmeldt 11. Mar 19
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Nej de var kun ”almindelige mennesker” de 20 år jeg havde kendt dem inden. Da de fik muligheden, var de ikke længere så ”almindelige”. Jeg tror du har ret i at det var nøje planlagt/kalkuleret. Tak for opbakningen.
Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du ikke lavet dokumentation på at de vil få de antal kr imod du fik andel i deres firma ? Hvis ja, hiv dem i retten.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)