Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Proformafaktura ny kunde

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Mar 19
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej med jer
Håber der er én, med regnskabserfaring, der kan hjælpe mig. Vi har i.f.m. en ydelse til en ny kunde lavet en proformafaktura, som de havde efterspurgt, inden vi sender den færdige faktura. Til den endelige faktura skulle vi have nogle oplysninger, som de skulle sende til os, således at de reparationer vi laver for dem fremover bliver bogført rigtigt i deres system. Vi modtog kort efter afsendelse af proformafakturaen et 10 cifret nummer. Er der nogen, der kan forklare, hvad dette nummer skal bruges til? Er det et referencenummer, eller andet? Kunden er rimelig stor og kendt og jeg synes det er lidt pinligt at spørge dem, hvad nummeret skal bruges til (jeg er ikke uddannet bogholder). Det er første gang vi støder på dette.
På forhånd mange tak.
Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

CarolineA:
Hej med jer
Håber der er én, med regnskabserfaring, der kan hjælpe mig. Vi har i.f.m. en ydelse til en ny kunde lavet en proformafaktura, som de havde efterspurgt, inden vi sender den færdige faktura. Til den endelige faktura skulle vi have nogle oplysninger, som de skulle sende til os, således at de reparationer vi laver for dem fremover bliver bogført rigtigt i deres system. Vi modtog kort efter afsendelse af proformafakturaen et 10 cifret nummer. Er der nogen, der kan forklare, hvad dette nummer skal bruges til? Er det et referencenummer, eller andet? Kunden er rimelig stor og kendt og jeg synes det er lidt pinligt at spørge dem, hvad nummeret skal bruges til (jeg er ikke uddannet bogholder). Det er første gang vi støder på dette.
På forhånd mange tak.

Hej Caroline,

Tillykke med den store kunde.