Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Proformafaktura ny kunde

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Mar 19
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej med jer
Håber der er én, med regnskabserfaring, der kan hjælpe mig. Vi har i.f.m. en ydelse til en ny kunde lavet en proformafaktura, som de havde efterspurgt, inden vi sender den færdige faktura. Til den endelige faktura skulle vi have nogle oplysninger, som de skulle sende til os, således at de reparationer vi laver for dem fremover bliver bogført rigtigt i deres system. Vi modtog kort efter afsendelse af proformafakturaen et 10 cifret nummer. Er der nogen, der kan forklare, hvad dette nummer skal bruges til? Er det et referencenummer, eller andet? Kunden er rimelig stor og kendt og jeg synes det er lidt pinligt at spørge dem, hvad nummeret skal bruges til (jeg er ikke uddannet bogholder). Det er første gang vi støder på dette.
På forhånd mange tak.
Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

CarolineA:
Hej med jer
Håber der er én, med regnskabserfaring, der kan hjælpe mig. Vi har i.f.m. en ydelse til en ny kunde lavet en proformafaktura, som de havde efterspurgt, inden vi sender den færdige faktura. Til den endelige faktura skulle vi have nogle oplysninger, som de skulle sende til os, således at de reparationer vi laver for dem fremover bliver bogført rigtigt i deres system. Vi modtog kort efter afsendelse af proformafakturaen et 10 cifret nummer. Er der nogen, der kan forklare, hvad dette nummer skal bruges til? Er det et referencenummer, eller andet? Kunden er rimelig stor og kendt og jeg synes det er lidt pinligt at spørge dem, hvad nummeret skal bruges til (jeg er ikke uddannet bogholder). Det er første gang vi støder på dette.
På forhånd mange tak.

Hej Caroline,

Tillykke med den store kunde.

Til dit spørgsmål, så må jeg sige: Du lægger alt for meget vægt på det spørgsmål.

Ring dog og spørg, hvad det er? Æd din stolthed og erkende, at du ikke kan vide alt og vær dog nysgerrig. Der kommer kun gode ting ud af at være nysgerrig.

Jeg ville ikke have noget som helst problem med at spørge om det.

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ALDRIG pinligt at spørge når man er i tvivl.

Og det er nok kun din kunde der kan svare på det spørgsmål!

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Det må da fremgår hvad det er for et nummer. Hvad kalder de nummeret ?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Et leverandørnummer eller .....?

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan roligt ringe og spørge!

Det er da sandsynligvis flinke og søde mennesker, der sidder ved telefonen. Og det er sikkert ikke første gang, nogen stiller dem det spørgsmål :-)

Tilmeldt 4. Mar 19
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer og tak for jeres svar.

Det var såmænd blot et rekvisitionsnummer. Ja i har nok ret i, at jeg tænker for meget over det. Er bare lidt nervøs for at lyde uprofessionel, når der er en ny stor kunde, der skal oprettes. Tak for jeres svar :)

Hilsen Caroline

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)