Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søgeord - nyt freelancersite

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Nov 05
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er i gang med de allersidste forberedelser til lancering af et nyt freelancesite - www.FindEnFreelancer.dk

Sitet går ud på, at servicekøbere opretter en opgave som freelancere kan byde på. De to parter mødes, og alle er glade - servicen er gratis pt.... Ideen er ikke ny, den trives i bedste velgående i verden omkring os.

Jeg vil, for at markedsføre sitet, oprette en/flere Adwords-kampagner som skal tiltrække hhv. servicekøbere og freelancere i alle afskygninger. Det vil derfor være en stor hjælp for mig hvis I kunne komme med kreative input til søgeord, som hhv. servicekøber/freelancer kunne finde på at søge på.

Der findes så mange kompetencer som burde kunne omfattes af denne service.
Jeg vil sætte pris på jeres input.

Med venlig hilsen

Carsten O.
Tilmeldt 20. Nov 05
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er sitet www.findenfreelancer.dk i luften, og jeg har sat liv i en Google Adwords-kampagne med de søgeord som jeg umiddelbart kunne komme i tanke om.

Jeg tror jeg var upræcis ovenfor..
Hvis du havde en opgave som skulle udføres, men som passende kan udføres af en freelancer - hvad ville du så skrive i søgefeltet på Google?

Hvis du er freelancer, og som jeg altid på udkig efter nye opgaver, hvad ville du så skrive i søgefeltet på Google?

Med venlig hilsen

Carsten O.
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)