Der findes mange kontorhoteller, som tilbyder en virtuel adresse, altså blot en firmaadresse med postservice, så du kan drive virksomheden hjemmefra, men have den registreret på en professionel adresse.
Kontakt nogle kontorhoteller og spørg om pris og vilkår, og du kan finde dem på ejendomsportalerne - f.eks. respace.dk - eller søge dig frem via Google.
Vi er mange, der har vores firma på privatadressen - og der er mange, der bruger/har forretning på en ekstern adresse. Men jeg er ret sikker (dog ikke 100 %) at selv om man har en firmaadresse et andet sted end hjemme, vil man normalt stå i cvr med sin private adresse også.
Vi er mange, der har vores firma på privatadressen - og der er mange, der bruger/har forretning på en ekstern adresse. Men jeg er ret sikker (dog ikke 100 %) at selv om man har en firmaadresse et andet sted end hjemme, vil man normalt stå i cvr med sin private adresse også.
Og der kan alle jo gå ind og kigge.
med mindre man CPR beskytter den - så skal den også forsvinde i CVR register mærkeligt nok - dog kan alle der har legitimt behov for den opgivet, men den forsvinder rent praktisk (og det skal vist så regelmæssigt fornyes) Jeg handler ikke selv med nogen jeg ikke kan finde adresse på ejer hvis det er selskaber . i alle fald ikke uden 100% forudbetaling
vh john hannover
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Så man ikke ikke skifte sin CVR adresse som står på nettet til lagerhotel?
jo det kan man hvis der er personer der som skat kan kontakte som repræsentanter , så kan man det som firmaets adresse. Ejerens er stadigt ejerens adresse - stifteren ligeså i selskaber
vh John Hannover
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
jo det kan man hvis der er personer der som skat kan kontakte som repræsentanter , så kan man det som firmaets adresse. Ejerens er stadigt ejerens adresse - stifteren ligeså i selskaber
Skat kontakter normalt ikke virksomheden på postadressen, hvis man har adresseservice / virtuelt kontor, da man skal oplyse den adresse, som virksomhedens regnskaber befinder sig på.