Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man have virksomhed adresse andet sted end privat?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 17. Nov 16
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 00:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg skal til at igang med at sælge nogen vare pt. hvor jeg har dem hjemme..

Men er det muligt at flytte adressen til andet da jeg ikke synes at det er fedt at have min privat hjemmeadresse stående.

Hvilke muligheder er der?

Har hørt noget med et lagerhotel? Kan man også sætte sin adresse der.

Mvh David

Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 509
Skrevet kl. 04:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du ikke har et eget kontor, så behøver du ikke at have din virksomhed registreret på din privatadresse.

Visse kontorhoteller, kontorfællesskabber og co-working-spaces tilbyder at du kan have en virtuel virksomhedsadresse hos dem.

F.eks. symbion.dk og regus.dk

Fra København
Tilmeldt 3. Mar 19
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej David

Der findes mange kontorhoteller, som tilbyder en virtuel adresse, altså blot en firmaadresse med postservice, så du kan drive virksomheden hjemmefra, men have den registreret på en professionel adresse.

Kontakt nogle kontorhoteller og spørg om pris og vilkår, og du kan finde dem på ejendomsportalerne - f.eks. respace.dk - eller søge dig frem via Google.

vh Respace
Tilmeldt 4. Mar 19
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej David.

Det er korrekt at man kan registrere sin adresse hos forskellige kontorhoteller rundt omkring.

Hos os får du adressen:
(Dit firmanavn)
Hammerensgade 1, 2. Sal
1267 KBH K

Har du behov for at mødes med dine kunder, booker du bare et af mødelokalerne til det. Det er halv pris, hvis du er fast kunde i forvejen.

AdresseService koster 499,- / md.

Ha' en rigtig dejlig dag og tøv endelig ikke m at kontakte mig hvis du har spørgsmål.

De bedste hilsner,
Pouline Mangaard
CityCallCenter

Fra Cerros de Aquila, Mijas, Malaga, Spanien
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 456
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej David, 

Vi tilbyder også adresseservice fra 175,- per måned. Du kan se mere om vores services her på https://cupalbizz.com

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er mange, der har vores firma på privatadressen - og der er mange, der bruger/har forretning på en ekstern adresse. Men jeg er ret sikker (dog ikke 100 %) at selv om man har en firmaadresse et andet sted end hjemme, vil man normalt stå i cvr med sin private adresse også.

Og der kan alle jo gå ind og kigge.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Birte Andersen:

Vi er mange, der har vores firma på privatadressen - og der er mange, der bruger/har forretning på en ekstern adresse. Men jeg er ret sikker (dog ikke 100 %) at selv om man har en firmaadresse et andet sted end hjemme, vil man normalt stå i cvr med sin private adresse også.

Og der kan alle jo gå ind og kigge.

med mindre man CPR beskytter den - så skal den også forsvinde i CVR register mærkeligt nok - dog kan alle der har legitimt behov for den opgivet, men den forsvinder rent praktisk (og det skal vist så regelmæssigt fornyes) Jeg handler ikke selv med nogen jeg ikke kan finde adresse på ejer hvis det er selskaber . i alle fald ikke uden 100% forudbetaling

vh john hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 17. Nov 16
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svar! Jeg vil kontakte jer.

Så man ikke ikke skifte sin CVR adresse som står på nettet til lagerhotel?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :

David93:

Mange tak for svar! Jeg vil kontakte jer.

Så man ikke ikke skifte sin CVR adresse som står på nettet til lagerhotel?

jo det kan man hvis der er personer der som skat kan kontakte som repræsentanter , så kan man det som firmaets adresse. Ejerens er stadigt ejerens adresse - stifteren ligeså i selskaber

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 21. Nov 18
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:
jo det kan man hvis der er personer der som skat kan kontakte som repræsentanter , så kan man det som firmaets adresse. Ejerens er stadigt ejerens adresse - stifteren ligeså i selskaber

Skat kontakter normalt ikke virksomheden på postadressen, hvis man har adresseservice / virtuelt kontor, da man skal oplyse den adresse, som virksomhedens regnskaber befinder sig på.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)