Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

interessentskab - regnskab

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Feb 19
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Godaften.

Først og fremmest - jeg er helt grøn i denne verden.

Situationen er den, at min bror og jeg netop har stiftet et interessentskab, da vi har overtaget en landejendom samt noget jord og en hal som vi forpagter og lejer ud, så der er lidt indtægter i forbindelse med det.

Vi er blevet tilbudt at få lavet vores momsregnskab samt skatteregnskab (årsregnskab?) af et firma - men vi vil gerne spare lidt på omkostningerne og lave det selv, derfor har vi kraftigt overvejet at benytte os af Billy.

Tror i det ville gå an at kaste sig ud i det, når man ingen erfaring har?
Findes der et alternativ til Billy, som måske ville være mere oplagt/nemmere at benytte sig af?

Venligst.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46428
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

ACou:
Godaften.

Først og fremmest - jeg er helt grøn i denne verden.

Situationen er den, at min bror og jeg netop har stiftet et interessentskab, da vi har overtaget en landejendom samt noget jord og en hal som vi forpagter og lejer ud, så der er lidt indtægter i forbindelse med det.

Vi er blevet tilbudt at få lavet vores momsregnskab samt skatteregnskab (årsregnskab?) af et firma - men vi vil gerne spare lidt på omkostningerne og lave det selv, derfor har vi kraftigt overvejet at benytte os af Billy.

Tror i det ville gå an at kaste sig ud i det, når man ingen erfaring har?
Findes der et alternativ til Billy, som måske ville være mere oplagt/nemmere at benytte sig af?

Venligst.

jeg ville nok tage Dinero hvis I er helt uden erfaring MEN jeg er noget nær stensikker på, at projekt landejendom, jord, hal, forpagtet ud, leje ud osv - med valg af VSO osv - vil give jer en indtægt ved at bruge en god rådgiver/revisor - i alle fald til opstart

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 5. Dec 18
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv e-conomic. Køb evt. et kursus i bogføring eller mød en revisor der sætter jeg igang, er for ofte prøver selvstændige på egen hånd uden at konsulterer sig med en revisor. Vedrørende bogføring af interessentskab, skal der føres kapitalkonti pr. interessent, når det er en landejendom med udlejning, skal i være sikre på de skattemæssige forhold for ejendommen, moms mv. Pengene for et opstarts møde er godt givet ud.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)