Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Russisk, engelsk og dansk talende - efterspørgsel?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Feb 19
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 00:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Folkens, jeg er ny her i gruppen, men jeg prøver mig frem. Jeg ville høre om hvorvidt der er efterspørgsel efter flydende Russisk, Engelsk samt Dansk talende personale? Jeg står og leder efter nye udfordringer, og jeg ville høre om i har hørt om stillinger der søger disse evner?


Jeg er blevet informeret om at jeg har talent taget mine taleevner i betragtning, da jeg er god til at networke samt sælge mig selv (og dermed et produkt). Jeg har i øjeblikket en underlederstilling indenfor restaurationsbranchen, og jeg er lige blevet færdig med at total-renovere min egen lejlighed (jeg har selv lært alt tømrerarbejdet hen af vejen), så jeg er vant til at administrere folk og forskellige projekter, og da jeg læste på universitet var jeg altid vant til at lede projektarbejdet. Jeg har altid købt og solgt luksusvarer som en hobby. Jeg har boet i Danmark i de sidste 15 år, så mit dansk er så flydende, som det kan være, og da jeg har vedligeholdt mit russiske, så tænkte jeg, at det kunne være spændende med et arbejde, hvor jeg kunne anvende mit modersprog. Foreslag tages imod med åbne arme!

Jeg befinder mig i øvrigt i Aalborg, hvis det har relevans for emnet.
Fra København
Tilmeldt 26. Feb 19
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Anton

Hvordan har du det med at skrive? Evt. oversættelse af russisk til engelsk?

Mvh Martin

Jeg anbefaler VPN fra PrivacySharks.

Tilmeldt 25. Feb 19
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 04:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin. Beklager det sene svar, jeg antog fejlagtigt, at jeg ville få en mailbaseret notifikation ved henvendelser, hvilket viser sig ikke at være tilfældet :) Jeg har det fint med det skriftlige, og jeg taler Russisk, Dansk (naturligvist) og Engelsk på dagligt basis, så oversættelse er intet problem :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)