Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

T

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. May 16
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Y

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

hej

linket til din shop ?

rettet: er din shop ikke oppe at køre endnu efter 2 år skriver du ?

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders S:

hej

linket til din shop ?

rettet: er din shop ikke oppe at køre endnu efter 2 år skriver du ?



Ja rart og vide Wink

Tilmeldt 21. May 16
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Shoppen er ikke online endnu da jeg har KÆMPET med at få alle de fejl og mangler rettet som har været. Mit spørgsmål er egentligt bare hvor meget jeg skal finde mig i fra webdesigneren. Havde jeg købt noget i en butik som ikke virkede ville jeg kunne bytte varen og få mine penge tilbage. Hvordan fungere det i den her situation?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 608
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

MarkZiva:

Shoppen er ikke online endnu da jeg har KÆMPET med at få alle de fejl og mangler rettet som har været. Mit spørgsmål er egentligt bare hvor meget jeg skal finde mig i fra webdesigneren. Havde jeg købt noget i en butik som ikke virkede ville jeg kunne bytte varen og få mine penge tilbage. Hvordan fungere det i den her situation?

Det er ikke et forbrugerkøb, så du har ingen forbrugerbeskyttelse som hvis en privat person køber noget i en butik. Kan i ikke blive enige om at de fikser tingene eller giver et nedslag i prisen, er der vel kun tilbage at stævne dem. Om det er besværet værd er svært at vurdere ud fra det du skriver.

Hvilken platform er shoppen udviklet på?

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har ventet i 2 aar paa shoppen saa er det maaske paa tide at tage tabet og komme videre. Faa det som er lavet over paa egen server og find en som kan hjaelpe dig faerdigt. Det lyder jo ikke som om at der er skrevet noget ned saa det vil sikkert vaere spild af tid og penge at faa en advokat indover.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

MarkZiva:
Shoppen er ikke online endnu da jeg har KÆMPET med at få alle de fejl og mangler rettet som har været. Mit spørgsmål er egentligt bare hvor meget jeg skal finde mig i fra webdesigneren

Så du har betalt inden den er færdig? 

Stop projektet og find nogle andre der kan lave den for dig. Det tager ikke 2 år at lave en webshop.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)