Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger et utraditionelt kontorfællesskab (København)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Feb 19
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 01:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Hej Aminoer

Jeg hedder Rasmus, og jeg driver en mindre e-handelskoncern, med en portefølje på 3 Webshops. Er iværksætter med stort i, og er utroligt passioneret og viljestærk omkring min forretning. Dette kan nok forklares ved at jeg startede med at bygge min første Webshop som 13 årig - og den samme webshop idag er en millionforretning, 7 år senere.

Jeg sidder på et relativt stort kontorfællesskab for tech-iværksættere, hvor vi er over 600 mennesker i indre by.
Er dog utroligt træt at de rammer, som er bygget omkring kontoret - men har endnu ikke fundet det koncept som jeg så inderligt søger.

Jeg søger mere et "fællesskab" fremfor "kontor". Et sted, hvor alle taler med alle - og hvor man hjælper hinanden på kryds og tværs.
Er totalt imod "8-16" livstilen, hvor man arbejder man-fre, holder 6 ugers ferier - og ikke kan arbejde igennem en hel nat, eller møde ind på en Lørdag og give den fuld skrue, sammen med andre fra kontoret.
Det er ligefør en seng på kontoret ville være en fordel i mit hoved - for når man arbejder sig helt i gulvet for succes, så kan man lige tage en power-nap.
Holder meget af sociale arrangementer, som fester, foredrag, events - er 20 år, så byture ville ikke gøre mig så meget ;)

Hvis du kender et sted jeg bør besøge. eller sidder et sådant sted - så tøv endelig ikke med at skrive en kommentar!

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Søger du en fleksibel kontorløsning, i flotte og afslappende omgivelser? Så er UMA noget for dig, besøg UMA Workspace på Vestergade i centrum af København, lige her og glem alt om hjemmekontorer og cafeer. 

Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 06:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej rasmus.

Jeg er ked af at fortælle dig, at andre mennesker har også et familieliv og det hele handler ikke om arbejde.

En dag, hvis du bliver ved med at arbejde på den måde, køre du dig selv ned.

Prøv træk vejret.

Tilmeldt 12. Feb 19
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej, og tak for din besvarelse

Jeg har arbejdet 65+ timer om ugen de sidste 3 år - og det passer mig helt fint.

Pointen, er at jeg ikke har børn, kone/kæreste, hund - eller noget andet.

Når man har bygget en virksomhed som 13 årig - så handler alt om arbejde, og det man i fællesskab med andre kan skabe.

Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender følsen og jeg forstår dig godt.

Men heldigvis er vi ikke ens alle sammen og det er præcis det der gøre os alle sammen unike.

Men der findes typer som dig, men de er svære at finde.

Du er seriøs omkring din forretning, men der er mange der også er , dog fylder det ikke så meget som det gøre hos dig.

Derfor træk vejret ;)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus21:
Jeg har arbejdet 65+ timer om ugen de sidste 3 år

Så du har ikke gået i skole de sidste 3 år?

Tilmeldt 12. Feb 19
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 02:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Ravn.

Jeg droppede ud af mit gymnassium i 1.G, for at gå "all-in" på forretningen.
- det har heldigvis givet pote :
Tilmeldt 12. Feb 19
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 03:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Skygge

Er glad for du kan se en mening med indlægget :D

Forstår stadig ikke, hvad du mener med træk vejret - jeg trækker vejret igennem min forretning.

Håber på jeg finder det rigtige sted for mig.

Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 06:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Træk vejret betyeder, tag to skridt tilbage og dan dig et overblik :)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus21:
for at gå "all-in" på forretningen.
- det har heldigvis givet pote :

Fint nok, men på langt sigt er det rigtigt dumt ikke at have anden uddannelse end folkeskolen.

 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)