Ville lige hilse på folk herinde, nu da jeg er ny her på sitet. Er en ung knægt, som selv har gået med lysten til at blive iværksætter/selvstændig fra da jeg var ganske lille, og har konstant gået og fået ideer som jeg har skrevet ned siden da. Nogle er da også på markedet nu, mens andre er nok mindre realistiske! Men man skal vel starte et sted..? Er lige blevet lukket ud af gymnasiet som student, som var en stor fejltagelse, da jeg fortryder jeg ikke tog handelsskolen istedet! Men shit happens og man må jo bare løbe videre... Men jeg er som sagt en meget kreativ person som konstant får ideer til nye produkter og danner hurtigt visioner omkring disse, men mangler bare al den basale viden om hvorledes man går fra teori til praksis og ide til produkt. Så det siger jo sig selv, at jeg ikke har den store viden omkring hvorledes man starter egen virksomhed og kan da nok heller ik komme med så meget hjælp herinde - men har luret rundt herinde i under en halv time, og er allerede blevet en del klogere må jeg indrømme. Alt for fedt koncept med denne side, genialt jo. Thumbs up. Glæder mig til at kunne deltage i debatten rent fagligt, men vil først lure lidt rundt. Så hej med jer |
Velkommen til.
Det er rigtig god stil at lave sit første indlæg kl. 3.06.![]()
Når du er færdig med at gennemtrawle amino.dk for guldkorn, kunne du kigge forbi startguiden.virk.dk. Der ligger et væld af fakta.
Det er skam ikke så vanskeligt at starte sin egen virksomhed. Det kræver lidt mere at få den til at give overskud.
mvh Hans