Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SØGER: Digitalt Bureau/Selvstændig/Freelancer HAR: Adgang til over 80 kunder, og der kommer flere..

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Sep 15
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger samarbejdspartnere, som kan hjælpe mine kunder med: online marketing, hjemmesider & grafisk design. Det må hellere end gerne være gensidigt, således, at i også tilbyder mine produkter til jeres kunder - 20 % provision.

 

I stigende grad møder jeg spørgsmål såsom, hvad anbefaler du så, at vi gør med online markedsføring, grafisk design og hjemmeside mm. Jeg vil super gerne kunne have en ekstern samarbejdspartner, som jeg kan henvise til, når dette spørgsmål kommer. Til dagligt arbejder jeg som selvstændig digital rådgiver, med speciale i chatbots, automation og sales funnels, og det har jeg gjort siden start 2017.

 

Ps. der er branche suverænitet. Det vil sige, at jeg kun søger en til f.eks. Online Marketing, Hjemmesider, Grafisk design osv.

 

Mine kunder er blandt andet: Webshop, SaaS, Frisører, Restauranter, Bilforhandlere, Selvstændige, Musik artister, Influencers m.fl. Og de kunne blive dine..

 

Performance-based Influencer Marketing - InfluencerFlow by SebastianHorberg.com

Fra Hellerup, København
Tilmeldt 1. Aug 13
Indlæg ialt: 108
Fra  Memoo TelefonGear Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sebastian.

Du skal være velkommen til at sende en besked. Jeg kan ikke løfte hele opgaven for dig, men kender en del spændende mennesker i bureaubrancen, som jeg ved kan hjælpe dig.

https://autostedet.dk

 

Tilmeldt 6. Sep 15
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Miklas.

Super fedt, og meget gerne! Giv gerne et kald på +45 20673160 - alternativt skriv dit nr. og et tidspunkt jeg kan fange dig på :)

BR,

Seb

Performance-based Influencer Marketing - InfluencerFlow by SebastianHorberg.com

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)