Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reklame budgetter

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Jan 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløj,

I min søgen på hele tiden at kunne tilbyde mine kunder de produkter og priser der passer ind i deres budgetter, og med de rigtige målgrupper, vil jeg prøve at starte en tråd her.

Mine tanker går på i gæve aminioer der med fokus på salg til private via nettet.

De store virksomheder har selvsagt kæmpe budgetter, og kaster hele tiden penge efter os med fornuftige produkter. Derfor er de også klistret på samtlige websites med reklamer, og får mindre og mindre for pengene, fordi den almene forbruger simpelthen bliver immun. Jeg klager ikke - men jeg vil gerne i dialog med jer der har mindre budgetter, til annoncering på nettet. Da det i min verden er sjovest at kunne levere rigtig gode resultater.

Jeg arbejder ikke med adwords osv. Min viden ligger indenfor direct mail mv.

Mine erfaringer siger mig også at nyhedseffekten er stor, når der kommer nye kampagner ud i folks e-postkasser, og man med den rigtige segmentering kan opnå rigtige gode resultater.

Mulighederne er mange, pt. rammer jeg en meget stor %-den af den online befolkning, på mange forskellige medier. Hvilket betyder der er stor chance for din målgruppe er der i mellem.

Jeg vil meget gerne strikke kampagneforslag sammen til jer der finder dette interessant, og i vil benytte jer af det er så op til jer. Og så kunne det være fedt at få noget feedback i denne tråd!

Fang mig i første omgang på mail: maria@nordicadvertising.com eller her :)

Ser frem til at høre fra jer!

/Maria

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)