Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp til oprettelse af APP.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Hellerup
Tilmeldt 6. Nov 17
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Er der nogle der kan anbefale mig en virksomhed/person, som kan lave/designe en app

Både her i DK og udlandet, nogle som I evt selv har haft erfaring med. Hvis I har kendskab til pris for appen, må I også gerne oplyse dette.

Tak på forhånd :) 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er en app jo et vidt begreb. Du må prøve at beskrive det lidt bedre.

Fra Hellerup
Tilmeldt 6. Nov 17
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Samme app som du benytter på din telefon. Lidt som appen "minetilbudsavis". Appen skal have nogle af de samme funktioner som den, bare i en anden kategori end tilbudsaviser. 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Isabel :
Samme app som du benytter på din telefon

Jo den havde jeg regnet med, men der er jo 1000-vis af kategorier i apps.

Isabel :
Lidt som appen "minetilbudsavis"

Jo nu er vi ude i noget som er brugbart.

Isabel :
Appen skal have nogle af de samme funktioner som den, bare i en anden kategori end tilbudsaviser. 

Problemet er at du kan ikke forvente at man skal sidde og bruge tid på at kigge på hvordan den virker. Du bør komme med en liste over ting som DU vil have i din app. Det er også en hjælp til at du kan se om du har fået det rigtige.

Men det du bør gøre i første omgang er at finde en der kan hjælpe dig med at bryde dine ønsker op i en brugbar liste. 

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa Isabel

Jeg vil klart anbefale dig at vente lidt med at søge efter en udvikler og pris, ihvertfald lidt endnu.

Det første du skal gøre er at finde en "ven" med erfaring for softwareudvikling, som kan hjælpe dig gennem processen - og det kan ikke samtidigt være din leverandør!

At give sig i kast med at få udviklet en app, uden at have den nødvendige erfaring til rådighed går altid galt! Der er rigtigt meget kompleksitet i det, selv i simple App's og du vil sandsynligvis ende med en pris der bliver meget højere end dit oprindelige tilbud, ligesom det du vil få leveret, meget senere end lovet og forventet slet ikke vil leve op til dine forestillinger - og det er ikke fordi din leverandør snyder dig, de fleste er helt reelle med de laver jo kun det du beder dem om - og selv med erfaring fra branchen er det stort set umuligt at få alt med.

Så step 1 - find en der kan hjælpe dig, og få lavet wireframes og specifikation først. Når det er gjort så får du lavet et design til din app, først herefter går du ud og finder en udvikler, sammen med din "ven" og dermed en pris på udviklingen af din app

Håber ikke at jeg tager modet fra dig, jeg har bare set rigtigt mange der har brændt fingrene.

//Morten

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Isabele

Hvis det er en simpel app, der henter og viser 5 - 6 butikkers Ugeavis som Netto, Rema1000, Aldi, Lidl, Fakta osv, så koster sådan en app 50.- kr. til 100.- kr. at udvikle.
Hvis der skal være en "to do list" med (indkøbsliste) så er prisen 1000.- kr 
Du skal så selv smide den i google play, hvis den signes med en key, ellers kan den installeres med unsigned key, men manuelt på hver telefon. 

Hvis der skal laves back-end database så bliver prisen hurtigt +20.000 kr. Back-end database er hvor man gemmer data som brugerne af app'en enten kan tilgå, eller hvor de kan gemme deres egne data. 

Håber dette kan hjælpe dig lidt med, at definerer dine krav lidt bedre, end hvad du lige har postet her af information. 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Juul:
Hvis det er en simpel app, der henter og viser 5 - 6 butikkers Ugeavis som Netto, Rema1000, Aldi, Lidl, Fakta osv, så koster sådan en app 50.- kr. til 100.- kr. at udvikle.
Hvis der skal være en "to do list" med (indkøbsliste) så er prisen 1000.- kr 

Kan du uddybe de priser? For det lyder da godt nok urealistisk i mine ører.

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:
Kan du uddybe de priser? For det lyder da godt nok urealistisk i mine ører.

Kommer an på hvilket udviklingsværktøj du bruger, men en simpel visning af en mobilvenlig hjemmeside, kan laves med Widget og du skal kun "indtaste" URL til hjemmesiden. Det tager 5 min og 20 sec at lave, så er 100.- kr. vel en ok timeløn. 

Som jeg skrev, så er den pris bare for app'en, ikke at smide den i google play, da det tager nogle timer at gøre den klar, med de rigtige billeder, rigtige ord og finde den rigtige kategori. 
Derfor skrev jeg også unsigned app. 

Skal der laves en to-do-list så skal nogle få linjer kode med og derfor er prisen 1000.- kr. da det er startprisen, tror det er meget normal pris for opstart af et projekt i vores branche, men igen kommer prisen an på hvor meget / god information du har modtaget omkring krav og andet.
Den information der er kommet her, kan ikke rigtig bruges til noget, men håber det giver hende lidt idé om, hvad der kræves af specifik information. 

Tilmeldt 6. Jan 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Isabell. 

Du er meget velkommen til at tage fat i mig, jeg kan godt hjælpe med at udvikle en App til dig.

Men som andre har skrevet skal vi nok lige have lidt flere specifikationer på før jeg kan give dig en pris.

Se evt. lidt mere om mig på  https://frontend-freelancer.dk/ 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)