Jeg har længe gået og tænkt over at starte en lille hobbyvirksomhed. Mit eneste problem er dog, at jeg er helt blank på området. Har dog før forsøgt mig med hjemmesider, men har aldrig rigtig gjort noget seriøst ud af det. Jeg ville rigtig gerne producere et produkt som butikker ville kunne sælge (Har ingen problemer med at gå ud til en eventuel forhandler og vise mit produkt frem). Nu er det så jeg har brug for hjælp: Hvad ville være et godt produkt? (Helst billigt) Hvordan kan jeg få det produceret? Hvordan kommer jeg i kontakt med en, som kan sætte en hjemmeside op (webshop eventuelt) Generelt alt det der skal til for at starte en forretning op (Jeg tager imod alle råd og alt viden) Har forsøgt at læse mig til det, men synes ikke jeg formår at forstå det ordenligt. Som sagt har jeg massere tid, og ingen problemer med at tage ud i en butik, og vise mit produkt frem. Håber I derude kan hjælpe. Vh. hilsen Bertram. |
Jeg syntes du skal sætte dig i tænke boksen, og finde ud af et produkt selv? Evt. noget du brænder for som et eksempel?
Jeg tvivler på nogle bare ville forære dig en guldmine :)