Dato: 3/8/2006 8:51:13 AM Forfatter: Mikkel Jørgensen
Dato: 3/7/2006 11:54:24 PM Forfatter: Tommy
Hvor har du set reklame for dem?
Jeg kan ikke huske på hvilken kanal det var jeg så den, men det var her i weekenden lige efter en film.
Det var sikkert lige efter en film på BLUE ;-) Kan ikke forestille mig en reklame for websiten, idet man ikke kan komme til andre websites fra siden - og dermed tjener den ikke noget formål.
Ej heller en eneste Adword eller Adsense er koblet på (men hvor det i grunden befriende, der er sgu da gået alt for meget sport i at have Google´s annoncer overalt....!)
Spøg til side... har just været på siten... den er da ok lavet, og helt sikkert en joke ;-)
Men mon ikke det er en site som benyttes til at teste effekten af "viral marketing".... hvor mange besøg man kan få på ren omtale i blogs, forums, debatter som Amino....!?
Lasse Burholt
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Jeg undrede mig bestemt også da jeg så reklamen, men tænkte ikke videre over det før jeg så denne tråd. Efter lidt kiggeri står det hurtigt klart at det er TV2''s eget projekt, og det nok er grunden til at der har været mulighed for TV reklamer.
Siden ligger på en server i et TV2 IP range, men ud over det har de tilsyneladende forsøgt at skjule sig ved at benytte andre DNS servere samt valgt at skjule whois-oplysninger hos DK-Hostmaster. Det virker dog alligevel lidt underligt når der er Tv2 logo som favicon på siden.
Umiddelbart vil jeg skyde på at det er et forsøg på at måle effektiviteten af deres reklamer eller lignende. Meget morsomt dog, jeg kan lige se blondinerne sidde og gentagne gange prøve den gratis prøvesol ;)
Er der nogen der ved om reklamen kun har været vist i forbindelse med Elhøj''s program? Jeg kan ikke huske hvor jeg så den, men hvis det er tilfældet kan det jo også være noget han har sat gang i, for i næste uge at kunne gøre grin med hvor naive folk er :)
Jep.. så også reklamen i forbindelse med penislægens værksted. Tror det er et gimmic fra redaktionens side for at se, hvor mange der rent faktisk besøger siden efter indslaget.
Tror jeg vil prøve at sende et link til nogle blondine venner og de om de hopper på den :-)