Jeg arbejder i en virksomhed, der har to afdelinger med selvstændige regnskaber - en konsulentvirksomhed og en administrationsvirksomhed.
Jeg har behov for at styre økonomien i de to virksomheder som selvstændige enheder/dimensioner. Jeg har herudover behov for at styre økonomien i forskellige (af hinanden uafhængige) projekter. Det er både EU projekter og administration af forskellige performance-projekter, som jeg administrerer. Det er selvstændige regnskaber, som jeg skal afrapportere for. Jeg vil meget gerne undgå at vedligeholde regneark ved siden af den øvrige økonomistyring (for meget dobbeltindtastning).
Jeg har prøvet e-conomic.dk. Deres projektstyring er noget helt andet. De kan ikke imødekomme mine behov.
Er der nogen, der har gode bud på et sådan online system?
Ja, jeg har talt med e-conomic. De kan ikke håndtere det, som jeg kalder "projektstyring" - projekter med selvstændige regnskaber. Dinero og Billy's kan desværre heller ikke. :(
Jeg er godt stødt på regnskabsguiden tidligere. Der står desværre ikke så meget om, hvorvidt man kan kontere på "projekter".
Ja, jeg har talt med e-conomic. De kan ikke håndtere det, som jeg kalder "projektstyring" - projekter med selvstændige regnskaber. Dinero og Billy's kan desværre heller ikke. :(
Jeg er godt stødt på regnskabsguiden tidligere. Der står desværre ikke så meget om, hvorvidt man kan kontere på "projekter".
Bh Peter
I stedet for e-conomics egen sagsstyring, har du undersøgt nogle af de API'er som findes til economic?
Hej Peter, NetSuite, som er førende inden for cloud ERP kan netop konsolidere regnskaber fra to (eller flere) selvstændige enheder. Er de derudover lokaliseret i hhv. Danmark og udlandet kan NetSuite hjælpe med at håndtere udenlandske valutaer, momsregler, etc. som automatisk er integreret i systemet. Hvis det stadig er relevant vil jeg meget gerne tale med dig og høre om der er et match :)