Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lønning af rengørings Assistenter

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Jan 19
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej allesammen.

Jeg har valgt at opstarte et privat rengørings firma. Jeg står bare lige nu med en lille udfordring.
Mit problem er hvordan jeg aflønner dem (time pris) når de skal køre fra hus til hus. Jeg sørger for firma bil og alle udgifter for dem.
Så det endelig spørgsmål er, betaler jeg feks. fra 8-16 dvs 8 timer, eller kun når de arbejder på et hus ?
Fra Hobro
Tilmeldt 25. Nov 18
Indlæg ialt: 45
Fra  Hvepsekongen Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

så længe de er på arbejde altså ikke har fri der hjemme skal de vel have løn, så starter de kl 7 i første hus og færdig i sidste hus kl 17 så skal de have løn i alle timerne, muligvis minus en frokostpause

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

du betaler fra første hus til sidste hus hvis de har aftale om at arbejde ved at køre direkte - eller du betaler fra de møder hos dig og til de igen kører hjem efter at have været rundt - kørsel mellem stederne er således for din regning (som nævnt nok minus frokost pause)

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med at lave akkord ie xxx/hus -, jeg er stor fan af modellen men mange bruger denne til at dumpe priser.
Jeg har haft meget succes med det, betalte over denne pris man kun tjene på timeløn, fordelen var top motivation fra medarbejder med mødetider, kvalitet og næsten ingen fejl i processer.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)