Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Privat bil og kørepenge

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Hobro
Tilmeldt 25. Nov 18
Indlæg ialt: 45
Fra  Hvepsekongen Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer.

Jeg skal bruge privat bil på hvide plader til virksomhedens kundebesøg og tænker her det hedder km penge og en app til og holde regnskab med det.

Men feks når jeg køre ud og ligge flyers i postkasser tæller det så også som firmakørsel?. Jeg har jo her ikke dokumentation for mit kørsel?.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46441
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

det vil det gøre ja og du må jo dokumentere så godt du kan - men du har jo et point i - at netop fordi du kontrollerer dig selv er det vigtigt med dokumentation. Du har jo købe af flyers osv og kan vel sandsynliggøre at du bruger bilen på at køre rundt med dem og vise at du får noget forretning ind af den kanal - men du må jo bare dokumentere så godt du kan - beskrive ruten - ud fra din planlægning osv - En app er måske god nok ellers må du skrive ting ned mere beskrivende

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Hobro
Tilmeldt 25. Nov 18
Indlæg ialt: 45
Fra  Hvepsekongen Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

det giver god mening takker.

nu kender jeg ikke de kørsels apps men kunne jo være perfekt hvis man kunne finde en der var mulighed for at lave en note til netop opsøgende salgsture.

Jeg takker mange gange

Tilmeldt 16. Dec 17
Indlæg ialt: 258
Fra  N-Control Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjaee, jeg bruger 'google sheets', altså cloudbaseret regneark. Piv nemt. KAn tilgås fra telefon, tablets og pc.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)