Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mybusiness fejl

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Jan 19
Indlæg ialt: 12
Fra  ABR Vinduespolering & Rengøringsselskab Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har en fejl jeg bare kæmper med at få rettet. Google tror jeg har en firma adresse et helt andet sted en hvor den rent faktisk ligger. Selv min tidslinje fortæller mig at jeg er et helt andet sted når jeg er på firma adresse.

Min rigtige adresse er Kertemindevejen 50 og den tror jeg holder til på Ravnholtvej. Problemet i det er at jeg ikke kan få adgang til den konto der indeholder adressen, der er ingen tvivl om at jeg selv har oprettet den profil, hvor den har fået adressen fra ved jeg ikke. Når jeg vil kræve ejerskab siger den til mig jeg allerede har ejerskab. Der er bare opstået en fejl jeg ikke kan rette. Hvis jeg prøver at tage den ind i en ny konto, så skal den bekræftes ved at få sendt et postkort til Ravnholtvej.

Jeg har flere gange sendt til Google at det er en dublant, men de reagere ikke på det, eller så tager det lang tid.

Det er desværre den profil der kommer frem når man søger på mig abr vinduespolering. Hvis man søger på abr vinduespolering Kertemindevejen kommer den rigtige frem.

Gode råd modtages gerne.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)