|
Hej Aminoer Er der nogle der kan hjælpe os (et rejsebureau) med at lave en bestillingsformular ??? mod betaling sf. Det som det går ud på i store træk er, at der er en række indtastningspunkter til brugerne. Der hvor det bliver mere kompliceret, er at vi har et ønske om at 4 af de dropdownfunktioner skal være lavet således at de trækker information fra hinanden. F.eks. Hvis der vælges "Spanien" i den første dropdown der heder "LAND" skal der kun vises destinationer for spanien i den efterfølgende dropdown der heder "DESTINATIONER". Vælges der eksempelvis "MALLORCA" i dropdownmenuen "DESTINATIONER" skal der så kun vises hoteller fra Mallorca i den efterfølgende menu "HOTEL" Vælges der så et hotel, skal der selvfølgelig kun vises afrejse-datoer for det valgte hotel i den sidste dropdown "AFREJSEDATO" Håber der er nogle af jer Aminoer der kan hjælpe, skriv enten her, eller send en privat besked, og så må vi finde en pris. Vi ser meget gerne at projektet bliver udført hurtigt, uden at gå på kompromis med kvalitet. |
Hejsa
Vi går ikke på kompromis med kvaliteten, vi siger hellere nej til en kunde end at lade os presse til at lave noget l....
Vi har blandt andet lavet, http://www.happydays.nu som netop er et rejsebureau der lever af online bestillinger :)
Tag et kig på vores hjemmesider, eller giv mig et kald hvis du vil vide mere, jeg kan fanges på tlf 405 11 627 fra imorgen ved 10-tiden hvor jeg regner med at side på kontoret :)
Dbh
Mikkel Christensen
Bliv gratis medlem