Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Overkursus theme i word press?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Dec 08
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at lave en hjemmeside og har købt temaet Deploy fra Mikado themes. Jeg har tidligere lavet hjemmesider uden større problemer, men har kun arbejdet med gratis temaer. Dette er noget mere komplekst end dem jeg tidligere har arbejdet med, og jeg er bange for, jeg ikke kan finde ud af det. Er der generelt stor forskel på hvor svære temaerne er at arbejde med - er der nogen temaer der i princip er umulige at arbejde med for os 'nybegyndere'?

Jeg har også hørt, man ikke skal vælge et gratis tema, er der noget om snakken?

Med venlig hilsen

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender ikke så meget til Wordpress men jeg finder tit gratis temaer som er fine nok. Så om det er gratis eller ej har ingen betydning. Det der gælder er de rettelser du finder på til det så det bliver unikt.

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 13
Indlæg ialt: 100
Fra  DigitalAalborg.dk Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er alt efter dine behov og hvordan du ønsker din hjemmeside skal se ud vil jeg mene. Du kan sagtens finde et super godt gratis theme og der findes også rigtig gode betalte themes.

Det jeg synes er problemet efter hånden er, at alle gerne vil opfinde deres eget pagebuilder system og derfor kan det godt være svært hvis, man tror man er bekendt med Wordpress og så lige pludselig skal introduceres for et helt nyt system som er deres eget. Det kan selvfølgelige også også været super positiv i mange tilfælde og der findes rigtig mange gode pagebuilder som Visual Composer,SiteOrigin osv.

Kan se det er visual composer dit tema er sat op med og det er rigtig brugervenligt og har nogle super gode værktøjer. Du kan evt se om du kan finde nogle guides der kan hjælpe dig med, at finde ud af systemet ellers kan du altid rette henvendelse til mig, så kan jeg godt hjælpe dig på vej.

God vind med det :-)

Hjemmeside & SEO :: DigitalAalborg.dk

Tilmeldt 6. Dec 08
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels, tak for dit svar!

Det var lidt det, jeg havde håbet på, eftersom jeg har fundet et gratis theme, jeg godt kunne tænke mig at prøve af :-)

Fortsat god dagBig Smile

Tilmeldt 6. Dec 08
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for dit svar, Rami!

Umiddelbart synes jeg ikke at temaet er brugervenligt i forhold til hvad jeg har arbejdet med tidligere Surprise Jeg har dog ikke haft tiden til at fordybe mig i det endnu, så måske lysner det på et tidspunkt.

Jeg har fundet et gratis theme, som jeg egentlig godt kunne tænke mig at prøve. Hvis jeg nu prøver på at deaktivere Deploy for at prøve det nye tema, forsvinder så de ændringer, som jeg har lavet i Deploy så at jeg skal starte forfra (hvis jeg nu bestemmer mig for at gå tilbage til Deploy)? Eller kan jeg aktivere det igen og forvente at mine tidligere ændringer er gemt? 

God onsdag til dig! Big Smile

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)