Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SØGES: Pris/kampagne styrings plugin, Woocommerce (automatisk og ajourført med markedsføringsloven)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Christiansfeld
Tilmeldt 20. Nov 18
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære aminoer

Jeg leder efter et plugin til mit WP Woocommerce site, hvor jeg kan administrer min priser og så kampagner automatisk starter igen efter 6 uger.

Nogen der kender et godt plugin de kan anbefale?

 - Hvad skal jeg nøjagtigt bruge det til?

Jo vi er en lille shop der køber forskellige produkter hver gang, dvs. når en er udsolgt, kommer den ikke igen.

Det betyder så også at jeg skal have fat i hver enkelt vare, og huske hver enkelt kampagne for at holde kampagnerne i gang, og overholde markedsføringsloven.

Jeg kan finde flere forskellige der koster penge og det er også fint nok. Men jeg har ikke mulighed for at teste dem før end jeg køber dem, og det afskrækker mig når jeg ikke har jeres anbefaling. Hvis det ender med at være gratis, gør det selvfølgelig ikke noget :)

Kan i hjælpe mig?

Fra Christiansfeld
Tilmeldt 20. Nov 18
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der slet ikke en sød amino der kan hjælpe mig?

Fra Christiansfeld
Tilmeldt 20. Nov 18
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino

Jeg fandt selv løsningen.

Jeg valgte “Finale – WooCommerce Sales Countdown Timer & Discount Plugin”
Og købte Pro udgaven. Den er super nem at bruge på både den enkelte vare og hele kategorier eller hele shoppen.

Fantastiske plugin! Bemærk man skal købe Pro versionen (ca 200kr om året) for at få det fulde udbyttet. Klart pengene værd!
- det første plugin jeg har valgt at betale for :)

Her er linket til den gratis version

https://wordpress.org/plugins/finale-woocommerce-sales-countdown-timer-discount/

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)