Hej kære Amino'er. Jeg overvejer at åbne en e-butik om et par måneder, og mangler derfor et navn. E-butikken vil primært sælge smukke kvalitets gallakjoler i prisklassen 900-1700kr og måske også normale kjoler til fest o.a. i prisklassen 300-650kr. Går det godt for butikken vil jeg udvide sortimentet med tilbehør til kjolerne (fx sko) og måske tilføje en niche i form af bryllupskjoler i høj kvalitet i prisklassen 2000 og opefter. Størstedelen af kjolerne importeres fra en kjolefabrik i Kina hvor jeg har en kontaktperson, og evt. fra USA hos amr.net butikker.
Nogle ideer til hvad butikken skal hedde? Navnet må MEGET gerne give associationer til: *Eksklusivt, Feminint og Unikt.*
Her er de navne jeg selv har overvejet (I må meget gerne skrive jeres mening om navnene. Er de for overfladiske osv.) - GallaLuux - Galla Glamour - Tryllespejlet (domænet er ikke ledigt - Askepots Garderobe - CinderellaBella - Euphoria (betyder festrus) - DressUp
Håber I vil hjælpe mig på vej På forhånd tak og rigtig god dag til jer alle.
|
Hvad med den engelske talemåden "Dressed To Kill" domænet DressedToKill.dk er ledigt, og talemåden betyder vist noget i stil med at man er klædt på til at score eller gå i byden eller noget i den stil og så er det måske også et navn med lidt attityde og er måske også lidt provokerende(hvis det er det du leder efter). Det var mit bud, god weekend.