Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvordan betaler jeg mig selv? efter jeg har fået penge på min erhvervskonto

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jan 19
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 01:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er nye i denne, så jeg har fået min første kund i går.

og nu jeg vide ikke hvordan betaler jeg mig selv? efter jeg har fået penge på min erhvervskonto.

kan du taler mig hvofor kan jeg betaler min løn, betaler skat om min løn og altid.

tak og undskyld for min uvidenhed
Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 291
Fra  SIDWAVE Skrevet kl. 06:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Esbjerg V
Tilmeldt 9. Jan 19
Indlæg ialt: 19
Fra  Apino ApS Skrevet kl. 08:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Du overfører et beløb til dig selv via banken - fra erhvervskonto til privatkonto.

Så i dit bogføringsprogram skal lønnen bogføres som enten en kontanthævning eller lønpost afhængig af programmets kontoopsætning.

Du betaler måske B-SKAT, så skal denne bogføres på betalte b-skatter, ligesom moms af dit salg skal bogføres på salgsmoms.

Hvis du ønsker hjælp til dette, så send en besked, så kigger vi på det :-)

Vh Glenn - Apino
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46442
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

guillermofragachan:
Jeg er nye i denne, så jeg har fået min første kund i går.

og nu jeg vide ikke hvordan betaler jeg mig selv? efter jeg har fået penge på min erhvervskonto.

kan du taler mig hvofor kan jeg betaler min løn, betaler skat om min løn og altid.

tak og undskyld for min uvidenhed

hvis du har enkeltmands så er der ikke noget med løn, så er det bare at hæve over mellemregning - privat hævet i status (så det ikke ændrer resultat til skat som stadigt er af dit overskud) med bank som modkonto - Skatten betales af dit overskud uanset hvad du hæver

Hvis du har et selskab IVS eller ApS så skal du udbetale det som løn med ATP og bruge enten skat e-indkomst/letløn eller et lønprogram så du vår betalt skatten korrekt og så er det i princip som var du ansat

meget mere om beskatning og alt muligt andet for både personlig virksomhed og selskab let læst i http://startup-linkguide.blogspot.dk/2016/04/start-up-den-komplette-ivrkstter-bog.html 
Du kan lyde som om den kunne køre dig på sporet af mange ting du skal have fat i

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Du kan også ringe eller skrive til mig. Jeg kan forklare dig det hele fra bunden. Mvh Jørgen

Tilmeldt 2. Jan 19
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Hello, i am interested in what you told me about explaining me how to do pay myself as a slefemployed?

and really thanks
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)