Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ingen erhvervskonto

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 30. Nov 18
Indlæg ialt: 4
Fra  Hair by Sonnenborg IVS Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil ikke kalde nogen for idioter!
Men jeg har en virksomhed som omsætter langt over forventning og for at kunne oprette konto hos Danløn og Nets er man nødsaget til at have en erhvervskonto.
Og når bankerne ligger sig til hindring for dette afgør de jo samtidigt hvem der kan have en virksomhed.
Og det er da kritisk!

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Flipacoina:

Jeg vil ikke kalde nogen for idioter!
Men jeg har en virksomhed som omsætter langt over forventning og for at kunne oprette konto hos Danløn og Nets er man nødsaget til at have en erhvervskonto.
Og når bankerne ligger sig til hindring for dette afgør de jo samtidigt hvem der kan have en virksomhed.
Og det er da kritisk!

ja vist er det da det - men du skal også kunne finde en bank hvis du har en seriøs virksomhed og forbereder det materiale de skal bruge. Ellers find en bogholder eller revisor der vil tage det med banken, for er man ikke i RKI og har man en seriøs plan og rimeligt budget, så kan man også få en bank helt givet.

Som du sikkert har fået nævnt er Lunarway nogen der tager næsten alle da de kun tilbyde topopkonto MEN der kan du så heller ikke lave danløn med nets tilknytning da det skaber hævninger banken ikke kan kontrollere før de er sket. Du kan så bruge skat egen letløn og overføre beløb manuelt.

Ja bankerne bestemmer hvem der kan drive erhverv ud fra deres kreditvurdering, og sådan må det nok være - indtil andre banker også laver sådan en ren top-opkonto som så ikke løser dit danløn/nets problem heller

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 30. Nov 18
Indlæg ialt: 4
Fra  Hair by Sonnenborg IVS Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg må prøve at tage andre midler i brug. 😊

Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Du kan bare brug en rød kasse derhjemme og sende checks til skat for betalinger af moms og selskabskat.

Ligesom i 1800-tallet.

Så er dit problem løst.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)