Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

JEG HAR EN GLIMRENDE IDE TIL EN APP...Men hvad nu?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Dec 18
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg synes selv jeg har fået en god glimrende ide til en app, men jeg er i tvivl om hvordan jeg kommer videre herfra, og kunne derfor godt bruge nogle inputs...Jeg har jo ikke en hel masse penge jeg kan smide efter projektet, så jeg bliver nødt til at komme videre på anden vis.

Håber i har nogle forslag


mvh..
Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Sep 12
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja hvis du ingen penge har til at hyre en til at lave den for så må du jo selv lære at kode så du kan kode den...

Fra Hjørring
Tilmeldt 15. Nov 10
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske også vurdér om det er en gængs holdning, at idéen er glimrende, eller du måske står lidt alene med den. Samtidig kan du undersøge om andre evt. har fået samme eller lignende idé.
Der findes masser af idéer, gode og hmmm med forbedringspotentiale. Hvis du ikke har kompetencer og økonomi til at sparke projektet igang, er det ikke så væsentligt hvilken kategori din idé tilhører.
Hvordan vil du kapitalisere på din app? Hvem skal købe den?

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mholst, jeg har adskillige kontakter der ikke kan finde ud af at då gode ideer, men som kan kode så super godt at man tror at det er løgn. Hvis du kan svare mig på mine 2 spørgsmål, så vil jeg da meget gerne faciltiere kontakten. 

1. Hvordan er dit engelske?

2. Er din ide nu også så super god (løser den et problem)...? 

ellers kan du jo kigge på mit app inventor den kan det meste af de ting du har brug for at kunne udvikle en app uden at kode 

Fra Brande
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 590
Fra  www.wristease.dk Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej vi har en i huset der det shit til fornuftige penge
Men vi er nød til at vide mere omkring den og hvad den skal kunne.
Vi laver dem både herhjemme og i udlandet

Mail til mig
Thomas@nem-ren.dk
40792984

Tilmeldt 19. Dec 18
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 00:42
Hvor mange stjerner giver du? :
,
Tilmeldt 19. Dec 18
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 00:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Lurks in the dark, og tak for dit svar.


Mit engelske er på et fint niveau. Jeg har ingen problemer med at kommunikere på engelsk.
Jeg føler bestemt at min app løser et problem. Hvis appen eksisterede i dag, ville jeg klart selv benytte den og det har min foreløbige dataindsamling heldigvis også bekræftet mig i at der er flere der vil.

Når du spørger ind til mit engelske, er det så fordi det er udenlandske kodere du kender?
Fra Lipa
Tilmeldt 17. Dec 15
Indlæg ialt: 32
Fra  OLM Business Solutions Skrevet kl. 01:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg har mit eget udviklingsfirma på Filippinerne og tilbyder kvalitets apps til billige priser. 

Send mig en email med et par linie omkring din app eller skype mig så kan vi tage en snak. 

Det der er vigtigt er at der er behov for appen og den kan tilbyde noget merværdi i dagligdagen. Søg på google play om den allerede er lavet eller noget lignende er tilrådighed idag. Er det en super ide kan det være jeg kan være med på den som medejer og kunne tilbyde lav udviklingspris mod en % af fremtidig overskud af appen. 

Mvh

Morten Carstensen

[Signaturlink udenfor signatur fjernet af moderator]

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

mholst:
Håber i har nogle forslag

Fra idé til app
- Sådan gør du!
af Christian Nielsen, Michael Thing & Steven Højlund

Læs mere på Saxo

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)