Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger forslag til 3 af de skarpeste unge i alderen 20-24 år til nyt startup

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 29. Dec 10
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok, prøver da lige at tage den sorte hat af et øjeblik (lykkes muligvis ikke helt..)Wink

Ideen om at mødes i en arbejds/udviklingsgruppe med forskellige kompetencer er jo fin og kan uden tvivl føre til geniale ting. Der er masser af eksempler på studiekammerater/venner etc. som sammen har udviklet ide/produkt og fået succes med det. Men det er netop mennesker der har haft en naturlig "adgang" til hinanden og på forhånd kender hinanden/mødes og dermed "naturligt" kan dele/udvikle/afprøve ideer. 

Det jeg stejler en smule over i denne sammenhæng er at det virker en smule useriøst/usammenhængende. 

Der bliver talt om programmering og salg etc. Så der er vel nogle overordnede ideer? (det er ikke opstart af et værksted vi taler om?)

Hvor skal de mødes/hvor er vi henne rent geografisk? Skal dette have en nogenlunde chance, skal de involverede have nem adgang til hinanden (ikke online) 

Hvad er det der skal samle disse personer i netop denne gruppe? Hvorfor skulle disse næsten-verdensmestre vælge netop denne vej/gruppe?

Hvad er den overordnede plan for at komme i gang (ikke nødvendigvis med hvad) men som minimum nogle ideer/tanker om, hvordan man forestiller sig møderne/gruppen skal fungere i praksis...

Men nok allervigtigt (for mig, hvis jeg var ung "verdensmester"): Hvem er det der samler gruppen/Hvad leverer trådstarter til festen, (udover drømme om at være CEO, lave en podcast eller?)  Jeg ville gerne høre om vedkommendes talenter. Hvis jeg var "ung og skarp" indenfor et område, ville jeg gerne vide at alle medlemmer af gruppen var skarpe og at "stifteren" leverede mere end en ide om at starte et "dreamteam" (den ide er jo mildest talt ikke ny (eller særlig skarpBig Smile)...) 

  

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)