Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger agent til produktion i Indien

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Mar 16
Indlæg ialt: 4
Fra  Maseliving Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg søger en Agent til at starte produktion af tekstil op i Indien. 

Jeg har fundet en producent, men da jeg ikke tidligere har prøvet at producere i udlandet. Søger jeg en der har erfaring indenfor produktion i Indien jeg kan spare med, så jeg kommer godt fra start.

Kunne det være dig så smid mig en mail på nedenstående mailadresse for nærmere information.

Mail: nilsson_789@hotmail.com 

Tilmeldt 24. Feb 16
Indlæg ialt: 96
Fra  Minie.dk Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maseliving,

Er det et krav at det skal være en der bor i Indien? Jeg har en kontakt i Tyrkiet, som jeg kan sætte dig i forbindelse med, hvis det er? Så vidt jeg har forstået, så er de også ret gode og billige til at producere tekstil dernede? :)

- Louise

Tilmeldt 31. Mar 16
Indlæg ialt: 4
Fra  Maseliving Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke et krav at h*n bor i Indien. Bare h*n har erfaring indenfor handel med Indien.

Jeg har en veninde som der producere i Tyrkiet hun har desværre ikke så gode priser. Men jeg vil da rigtig gerne prøve at tage en snak med din kontakt i Tyrkiet om det ville være en bedre mulighed h*n kunne tilbyde :)

Tilmeldt 27. Jan 19
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Maseliving

Jeg er ikke agent, dog er jeg BA i Moderne Indien- og Sydasienstudier fra KU. Jeg ved rigtige meget om Indien og kan også snakke sproget. Jeg har en del erfaring med at rejse i Indien og navigere i dere bureaukratiske systemer.

Du kan eventuelt sende mig en mail og uddybe nærmere for mig hvad jeres ambitioner er og hvad jeres projekt går ud på, også vil jeg glædeligt smide et par råd jeres vej.

Mvh Mathias
Tilmeldt 25. Jan 19
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej nilsson
Dette er Haseeb, jeg bor i Odense i næsten to år nu. Nu for en anden situation rejser jeg til Indien hver 3. måned for at bo der i næste 3 måneder.
Så jeg bor mellem Indien og Demark.

Jeg skriver dig, fordi jeg arbejder med min familie i tekstilproduktion, og vi har 10 kvinder og 6 mænd, der arbejder i produktion og kan afslutte ordren som din ønskelige tid.
Tilmeldt 21. Oct 17
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Louise Smile

Min kæreste og jeg er i færd med at lave vores eget tøj mærke. Jeg faldt over citerede besked og jeg kunne da godt tænke mig at sættes i forbindelse med din tyrkiske kontakt?

Mvh Jonas Christensen

LouiseAa:

Hej Maseliving,

Er det et krav at det skal være en der bor i Indien? Jeg har en kontakt i Tyrkiet, som jeg kan sætte dig i forbindelse med, hvis det er? Så vidt jeg har forstået, så er de også ret gode og billige til at producere tekstil dernede? :)

- Louise

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)