Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sportsmassør

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jan 19
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lige startet min egen klinik/virksomhed. Som Sportsmassør i Vejle. Men mit spørgsmål lyder på, hvordan man kan fremhæve og promovere sin hjemmeside, så der kommer flere besøgende til?
I kan tjekke min hjemmeside ud her. Sportsmassoeer-by-groen.dk

På forhånd tak
Mvh Brian Grøn

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 23:34

Hej

Der er Adwords og FB reklamer en mulighed paa den digitale side. Ellers maaske noget reklame og omtale i lokal omraadet.

Men jeg ville maaske forslaa at kigge lidt paa din side først. 

Du har kun 1 side og URL er https://www.sportsmassoeer-by-groen.dk/441452004  og https://www.sportsmassoeer-by-groen.dk/  det vil sige 2 URL med samme indhold, det giver duplicate content DC. Ikke godt for søgemaskinerne.

Det er ogsaa bedere at have en kontakt side, en om side med mere.  altsaa www.dinside.dk/kontakt Du kan optimere hver enkelt side bedere til enkelt søgeord.

Designet / set oppet af siden er maaske heller ikke saa godt i mine oejne. Lidt gammeldags :-)

Mvh

Anders

Tilmeldt 1. Jan 19
Skrevet kl. 23:53

Hej Anders

Har aldrig lavet en hjemmeside før. Så en ny verden for mig.
Hvordan kan det være at der er 2 URL??

Tilmeldt 2. Jul 08
Skrevet kl. 00:11

Hej Brian
Ved ikke hvordan det er sket men når jeg trykker på linket FORSIDE så for jeg den lange URL og når trykker på noget den rigtige URL

Tilmeldt 2. Jul 08
Skrevet kl. 16:15

Hej igen

Vil også anbefale dig at købe disse domæner:

Sportsmassøer-by-grøn.dk

Sportsmassøerbygrøn.dk

og videre stille 301 redirect til din side.

Hvis kunderne høre  om Sportsmassøer by grøn  ude i byen er det sikkert at de ikke går hjem og skriver Sportsmassoeer-by-groen.dk men
Sportsmassøerbygrøn.dk.

Mvh

anders

Tilmeldt 1. Jan 19
Skrevet kl. 23:38

Hej Anders
Tak for svar. Har købt et domæne hos dkhostmaster. Kan ikke lave sportsmassoeerbygroen.dk. Den er taget af mig selv 🥴. Der fik ged i det og fandt den her i stedet. Kan få den nye hjemmesidenavn om 3 måneder, for der bliver den annulleret.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)