Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætteri KAN være øretævernes holdeplads…

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Jul 07
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :
2 FRUSTRATIONS-ROBUSTE kvinder åbner Iværksætter- Kontorfællesskab d. 1/4-2008 Hanne Marie Olsen der står for Thermohus.dk der er en salgsafdeling i samarbejde med 2T Byg, i Sakskøbing,og Jette Søster From der har virksomheden B2B Sjælland og Lolland-Falster/ b2b-east.dk, i Holeby, åbner den 1. april 2008

et kontorfællesskab i ”Iværksætterhotellet” i Holeby på Lolland

Hanne Marie Olsen siger: ” Jette og jeg har, tilsammen, mere end 25 års erfaring mht. iværksætteri og vi hargang på gang oplevet, hvor ensomt det kan være. Naturligvis er der mange former for netværk man kan være en del af..Men det kræver at man kan rende til møder de sidste vågne timer man har tilovers som iværksætter – og det kan være en stor belastning, hvis man også vil hilse på sin familie, indimellem! Så derfor skaber vi nu et fællesskab hvor vi kan få glæde af hinandens forcer”De to kvinder flytter deres nuværende virksomheder ind i kontorfællesskabet men tilbyder også ANDRE at de kan blive en del af fællesskabet.”Vi synes det er et perfekt match, Hanne har arbejdet med personlig coaching af virksomhedsledere og kan derfor give nye iværksættere den støtte de behøver på det mentale plan, og da jeg har arbejdet som salgschef og salgstræner, kan jeg hjælpe med hvordan man får fat i kunderne og gennemfører et salg. Derudover har vi også utroligt mange kontakter som vores ”bofæller” vil kunne drage nytte af.” siger Jette Søster I det nye iværksætter fællesskab har de to FRUSTRATIONS-ROBUSTE kvinder også flere services som de tilbyder de nye iværksættere: ”Vi ha jo vores egen projektleder, Jan Nielsen, vores egen regnskabsmedarbejder OG telefonservice – og mødebookingmedarbejder, og deres services kan de nye også benytte. På den måde spares de for fordyrende fejl, som vi jo allerede HAR begået, og det vil forbedre deres levedygtighed og sparer dem for en masse unødvendige øretæver” siger Hanne Marie Olsen.

Efter at de to offentliggjorde at de skaber dette vækstforum har de oplevet en positiv sideeffekt! " Ordre og nye kunder strømmer til, så Hanne ligger vandret for at få ekspederet en MASSE isolering, og hos mig, i B2B får jeg henvendelse fra nye kunder der ønsker at jeg kørere et satelitsalgskontor for dem, hernede. Der er mange der ikke har været repræsenteret på Lolland før.. Men det er måske fordi vi har fået stemplet, Vækst Område, og ikke mindst broplanerne, der får virksomheder til at søge her til. Så inden vi er flytte ind.. har vores fælleskab allerede haft STOR betydning!" Slutter Jette Søster

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)