Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Projekt søges - Digital interaktiv multimedieprodukt leveres!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Jul 05
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi søger innovative virksomhed/iværksætter, der kan gi' os en udfordring!
- Udfordringen skal være et digitalt interaktivt multimedieprodukt.

Anledning:
Midtvejs-eksamensprojektet i Multimediedesigner-uddannelsen ved Nordjyllands Erhvervs Akademi.
Vi tager udgangspunkt i virksomhedens og målgruppens ønsker og behov, ud fra de virksomheds- og markedsanalyser, som vi laver i forbindelse med projektet.

Det kan vi!
Vi arbejder programmeringsmæssigt med Visual Studio og Dreamweaver (Asp.net, C#, Java og Css, Xhtml og Html) Visuelt arbejder vi med grafik i Photoshop og Flash og laver film med Premiere Pro.

Tidsplan:
Vi arbejder intensivt på "udfordringen" i hele maj - men ønsker at starte de indledende øvelser op allerede nu.
Post en PM eller mail til ms118562@stud.noea.dk eller ring 2279 0517 – så får vi en snak og vores kompetencer passer til udfordringen!

Venlig hilsen
Hasper Hurwitz,
Klaus Hald Jensen og
Morten Kjær Sørensen
Multimediedesignstuderende på Nordjyllands Erhvervs Akademi, Aalborg.

Ps.: Fortrolighedserklæringer er ingen problem, når det drejer sig et nyt produkt el. lignende - Det vil vi kun elske at arbejde med! : )

Projektleder hos webbureauet Siege

Fra Trelleborg, Sverige
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 594
Fra  Catapult Skrevet kl. 10:23

Har sendt jer en mail :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 11:11

Hej Morten.

Jeg er sikker på at I nok skal få massere af henvendelser (det burde I - det er et fantastisk tilbud)

Ofte kan lærer og sensorer godt lide hvis man kan vise dem noget nyt. Her kan jeg måske hjælpe Jer lidt da jeg også arbejder med interaktivitet og Flash.

Kig evt. på et par referencer på www.wideeyes.dk og send mig en mail hvis det jeg beskæftiger mig med kan hjælpe jeres projekt.

Hilsen Morten

p.s. for inspiration så tjek dette link http://www.gizmoplaza.com/street.php...=485&isFlash=1 Det er ikke mit - men er helt fantastisk.

Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Jul 05
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 12:29

Tak for alle mails osv.

Vi følger op på alle henvendelser mandag : )

Projektleder hos webbureauet Siege

Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 06:43

Hej

Vi har gennem årene gennemført mere end 70 boligprojekter med over 700 boliger i Danmark.

Vi har nu ønske om at at gennemføre et projekt i Costa Rica.

Der skal bygges 15-20 enheder i Balinesisk stil

I forbindelse med markedsføring skal der laves trykt materiale, hjemmeside, visuals af boligerne indvendigt og udvendigt, Stemnings-foto's/film

Passer det til jer med en sådan udfordring?

Med venlig hilsen

Peter Refstrup

tlf 30863877

ps: Bor i Hjørring

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)