Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

underskud af nyligt lukket enkeltmandsvirksomhed.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Dec 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej
Er der nogle her der kan hjælpe angående skat og underskud i enkeltmands virksomhed.
Jeg har for nyligt solgt mit firma til meget lidt, og eftersom varelager var med og det ikke gik så godt til sidst kommer jeg ud med et underskud på lidt over 100000,- har haft firmaet i 9 år hvor det er gået okay.
Mit spørgsmål lyder derved.:
I forhold til Skat skal det vel noteres når den udvidet selvangivelse kommer til Marts men er der andet vigtig jeg skal gøre er ikke gift men har en samlever som det hedder ved ikke om det spiller ind.
Har ikke råd til revisor og sådanne desværre ellers ville jeg gerne da jeg er lidt på bar bund.
Håber der er nogle der kan hjælpe og tak på forhånd
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46700
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan læse om at lukke her så du får alle aktiver korrekt med - eller klart korrekt angivet som solgt - enten det var samlet aktivitet uden moms eller om det var del aktiver osv med moms og så er der en række rubrikker i selvangivelsen som også er nævnt http://johnhannover.blogspot.dk/2015/11/lukke-virksomhed.html 

Du får så fradrag for dit underskud - og hvis du og samlever er sambeskattede får denne glæde af det også evt

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)