Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørsmål vedr import

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Feb 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen som har nogen ideer eller steder, som feks hjemmeside links osv hvor man kan finde noget om import af evt tekstil vare t- shirts, jeans, sko, sandaler accesories osv???

Mvh

Mr kragh 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12914
Skrevet kl. 20:46
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 20:54

Hejsa - jo jo, www.alibaba.com

der kan du finde alle slags varer frø østen

mh

Beno

Fra Køge
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 15:12

Jeg kan helt klart anbefale www.globalsources.com

Det er langt mere seriøst end alibaba.com. Jeg har benyttet mig af begge og fik fra alibaba spredt min mailadresse ud til en ordentlig r..fuld spammere. (jeg benytter forskellige mailadresser for at kunne sætte filtre op)

Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 16:40

Ak ja - desværre har du ret, Alibaba er samtidig også svindlernes paradis, men der er dog også gode kunder / leverandører derinde, man skal bare så meget igennem inden man får lært at frasortere de elementer du refererer til - dem er de sjovt nok altid flertal af......

mbh

Beno

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 20. Jan 08
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 06:27

Hej

WWW.ec21.com har sådan er "trade pro" mærke, hvor de siger at de har været ude ved sælger og undersøge at de er gode nok, og at der er lavet kredit check på dem. Det burde da kunne hjælpe med at finde en god leverandør.

Hvis du finder en leverandør, så bare prøv at google deres website, på den måde har jeg fundet et par fuskere, så stod på en liste over internet fuskere. En god ting er vel også at høre så mange firmaere derude om priser som muligt, dem der falder igennem med alt for billige priser er måske lidt uldne i kanten.

MEN som kineserne selv siger, det er ikke prisen vi forhandler, det er kvaliteten.

Kim Søegaard

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12914
Skrevet kl. 08:40

Kimskubic:

Hej

MEN som kineserne selv siger, det er ikke prisen vi forhandler, det er kvaliteten.

Hvis man virkeligt tror på den så har man vist meget at lære endu!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)